به گزارش ایرنا، در پی وقوع سیل در استان های شمالی و جنوب غرب کشور، مردم نوع دوست شهرستان روانسر نیز با راه اندازی پویش کمک های نقدی و غیرنقدی به یاری سیل زدگان شتافتند.
مردم این دیار در جریان زلزله 21 آبان 96 نیز با استقبال گرم و صمیمی از کاروان های مردمی سایر مناطق کشور، خود نیز ضمن جمع آوری کمک های مردمی به مناطق زلزله زده ثلاث باباجانی و سرپل ذهاب راه افتادند و ثابت کردند انسانیت همچنان زنده است.
اینک با وقوع بحران سیل در بیشتر استانهای کشور، پیر و جوان ، بزرگ و کوچک ، زن و مرد در این شهرستان به سان خونی که از مویرگ ها به رگ اصلی بپیوندند از کوچه پس کوچه های شهر به پویشی پیوستند و شدند شاهرگی که می رسد به رنجدیدگان و سیل زدگان کشور.
روانسری ها توانستند در مدت چهار روز فعالیت و فراخوان 2 میلیارد ریال را جمع آوری کنند و نهال مهر و محبتی را کاشتند که تا سال های سال ماندگار خواهد بود.
مشارکت و همدلی مردم این شهرستان در کمک به سیل زدگان نشان داد که مردم ایران همچنان در کنار هم هستند و در این امتحانات بازهم سربلند بیرون خواهند آمد.
به روشنی می توان گفت آنچه این روزها روانسری ها راه انداختند سیل مهربانی است و آنچه را کاشتند بذر مهر و محبت است که ثمره شیرین آن از یادها نخواهد رفت و نام نیکی را از این دیار به ثبت رساندند.
آنچه که امروز در میان مردمان این شهر شنیده می شود این است که واقعه های دردناک نمی تواند اراده های این مردم را ویران کند، بلکه آستین همت را بالا زده و با عزمی استوار به مدد رنجدیدگان می شتابند.
به راستی روانسری ها در این اقدام ارزشمند رشته های محبت را به هم گره زدند تا اعلان کنند روانسر سرزمین نیکان و پاکان و تاریخ سازان است.
شهرستان روانسر با 47 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال غربی کرمانشاه واقع شده است.
7455/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.