فریبرز کرمی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: خسارت وارده به تأسیسات راه، ابنیه فنی و تعمیرات ماشین آلات در اثر سیلاب از بهمن سال 97 تاکنون در سطح حوزه استحفاظی استان بیش از 552 میلیارد و 219 میلیون تومان می باشد.
وی اظهار داشت: در این میان خسارت وارده به راه‌های استان در سیل، روزهای یازدهم و دوازدهم فروردین 254 میلیارد و 581 میلیون تومان و خسارت وارده به یک هزار و 253 دستگاه پل بیش از 98 میلیارد تومان ارزیابی شده است.
کرمی همچنین از خسارت وارده به ترانشه های سطح استان به میزان 11 میلیارد تومان خبر داد و گفت: یک میلیارد و 230 میلیون تومان نیز خسارت به ماشین آلات استان وارد شده است.
وی اضافه کرد: برای تعمیرات پل‌ها، لکه گیری و روکش آسفالت محورهای مذکور و تعمیرات ماشین آلات آسیب دیده مبلغ 363 میلیارد و 897 میلیون تومان تأمین اعتبار شده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه، خسارت سیل در بهمن سال قبل را بیش از 40 میلیارد و 927 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: خسارت سیل در روزهای چهارم و پنجم فروردین ماه نیز به میزان 147 میلیارد و 395 میلیون تومان برآورد می شود که آمار این خسارت به مدیریت بحران استان گزارش شده است.
استان کرمانشاه در مجموع بیش از هشت هزار کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی دارد.
براساس آخرین ارزیابی بعمل آمده و گزارشهای کارشناسی که به تایید سازمان مدیریت و برنامه ریزی و معاون عمرانی استانداری رسید، خسارت ناشی از سیل اخیر و بارش های فروردین ماه امسال استان هزار و 560 میلیارد تومان برآورد شده که 386 میلیارد تومان آن مربوط به بخش کشاورزی است.
3033/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.