به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار «منوچهر امان اللهی» روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این مقدار مواد مخدر طی چند روز اخیر و در قالب سه محموله جداگانه که از استان های جنوبی کشور به مقصد کرمانشاه بارگیری شده بود، توسط پلیس کشف شد.
وی افزود: در ماموریت نخست ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر مقدار 30 کیلوگرم تریاک از یک دستگاه کامیون، در ماموریت دوم 60 کیلوگرم از یک دستگاه کامیون و در ماموریت سوم نیز 156 کیلوگرم از کامیونی دیگر کشف کردند.
سردار امان اللهی خاطرنشان کرد: در این راستا علاوه بر توقیف خودروهای یاد شده، سه نفر نیز دستگیر و برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

** کشف 403 کیلوگرم مواد مخدر از ابتدای سال
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش به کشف 403 کیلوگرم انواع موادمخدر از ابتدای سال جاری تاکنون (26 فروردین) خبر داد و گفت: این مقدار کشفیات در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که 241 کیلوگرم بود، 67 درصد رشد نشان می دهد.
وی همچنین با اشاره به اجرای 96 طرح مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر و پاکسازی مناطق آلوده، اظهار کرد: در جریان این طرح ها 970 نفر دستگیر شده اند.
سردار امان اللهی در پایان مقابله با پدیده اعتیاد، قاچاقچیان، توزیع کنندگان و خرده فروشان مواد مخدر را از مهمترین برنامه های پلیس کرمانشاه در سال جاری عنوان کرد.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.