علی محمد زواروند روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به دنبال ورود سامانه ای بارشی که از عصر روز گذشته وارد جو استان شد به تدریج شاهد بارش باران همراه با تگرگ و رعد و برق در اکثر مناطق بودیم.
وی افزود: بعد از شهر کوزران، شهرستان سنقروکلیایی با 17 میلی متر و پاوه و کرمانشاه نیز با حدود 12 میلی متر بارش در زمره شهرهای پربارش استان قرار گرفتند.
زواروند تصریح کرد: سرارود و دالاهو با حدود 11 میلی متر، جوانرود با هشت میلی متر و هرسین با هفت میلی متر نیز از شب گذشته تاکنون بارش های مناسبی نسبت به بقیه نقاط داشته اند.
معاون اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه همچنین با اشاره به باقی ماندن سامانه بارشی در جو استان، گفت: انتظار می رود این سامانه کماکان تا پایان وقت امشب (جمعه) باعث بارندگی در مناطق مختلف شد.
وی تصریح کرد: با عبور این سامانه بارشی از جو استان، برای روزهای شنبه و یکشنبه شاهد آسمانی صاف و آفتابی در اغلب نقاط استان خواهیم بود.
زواروند خاطرنشان کرد: برای روزهای شنبه و یکشنبه (24 و 25 فروردین) شاهد افزایش سه تا پنج درجه ای دمای روزانه و 2 تا سه درجه ای دمای شبانه در شهرهای مختلف کرمانشاه خواهیم بود.
معاون هواشناسی استان با بیان اینکه دمای امروز شهر کرمانشاه در گرمترین حالت به 17 درجه بالای صفر و امشب در سردترین حالت به چهار درجه بالای صفر می رسد، افزود: دمای فردای مرکز استان به 20 و شبانه به پنج درجه بالای صفر و برای یکشنبه به 22 و 6 درجه بالای صفر خواهد رسید.
وی گفت: برای امشب سنقروکلیایی با حداقل دمای 2 درجه بالای صفر خنک ترین نقطه استان خواهد بود.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.