به گزارش ایرنا، ماموستا ملا یحیی شهیازی در خطبه های نماز جمعه این هفته روانسر افزود: قرار دادن سپاه در لیست گروه های تروریستی بیانگر درماندگی آمریکا است.
وی تصریح کرد: امروز اگر سپاه مورد هجمه دشمنان قرا می گیرد به این دلیل است که در صف اول مبارزه با دسیسه ها و توطئه های شیطان بزرگ قرار دارد.
امام جمعه موقت روانسر با اشاره به نقش حساس و کلیدی سپاه در برهه های مختلف انقلاب اسلامی گفت: هرگاه مردم نیازمند یاری بوده اند، همگی شاهد حضور بسیج و سپاه بوده ایم و همه باید قدردان این نهاد مردمی و تلاشگر باشیم.
ماموستا شهباری اضافه کرد: جوانان سرمایه های اصلی و امید کشور هستند و نقش مهمی در امنیت ، استقلال و پیشرفت و توسعه دارند.
وی ادامه داد: اعتماد به قشر جوان سرمایه گذاری است و ما باید به جوان های کشور بها بدهیم و اعتماد داشته باشیم.
امام جمعه موقت روانسر اظهار کرد: حل مشکلات جوانان به ویژه اشتغال باید سرلوحه کار مسئولان باشد.
ماموستا شهبازی ضمن دعوت همگان به رعایت تقوای الهی گفت: دین مبین اسلام ، دین رحمت، گذشت، عفو و صلح است و پیامبر گرامی اسلام (ص) الگوی تمام عیار رحمت و انسانیت است.
وی افزود: اصلاح ذات بین و ایجاد صلح و سازش و رفع اختلافات در آموزه های دینی ما اهمیت فراوانی دارد و دارای پاداش اخروی است.
امام جمعه موقت روانسر یادآور شد: اسلام همواره انسان ها را به صلح و صفا تشویق می کند و یکی از راه های تعالی جامعه ایجاد صلح و سازش است.
شهرستان روانسر با 47 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.
7455/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.