به گزارش خبرنگار ایرنا، حشمت الله رضایی روز پنجشنبه در جلسه هماهنگی راهپپمایی در حمایت از سپاه پاسداران بعد از اقامه نماز جمعه این هفته قصرشیرین افزود: موضع گیری غلط آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برخلاف قواعد بین المللی است زیرا سپاه پاسداران یک نیروی عظیم مردمی است.
وی اظهار کرد: ما وظیفه داریم نسبت به تصمیمی که استکبار علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای قراردادن این تشکیلات معنوی در لیست تروریست ها گرفته، یک اقدام ارزشی و در خورشان نظام والای اسلامی و حمایت از سپاه پاسداران داشته باشیم از این رو فردا در سراسر ایران اسلامی در راهپیمایی همراه و همگام با سایر هم وطنانمان، حمایت همه جانبه خود را از پاسداران اعلام می کنیم.
معاون فرماندار قصرشیرین گفت: سپاه پاسداران از ابتدای تاسیس تاکنون برای دفاع از اسلام و نظام و این کیان اسلامی رشادت های شماری داشته و همواره در تمامی عرصه های مختلف نیز پیش قراول خدمت و کمک رسانی و مشارکت فعالانه بوده است از این رو این تصمیم نابخردانه استکبار علیه سپاه پاسداران به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست.
رضایی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران همواره مدافع مظلومان جهان بوده و به حمایت از ملت های مظلوم بپاخاسته و در برابر استکبار ایستاده است و همواره در مسیر روبه جلوی خود با تمام توان برای دفاع از دین و نظام و حمایت از مظلومان جهان تلاش می کند.
وی با اشاره به اینکه ایران اسلامی همواره در برابر ظالمان ایستادگی کرده، گفت: خروج ترامپ از برجام نشان از ضعف آمریکای جهان خوار است و این اقدام ها هیچ گاه خللی در اراده آهنین ملت ایران به وجود نمی آورد و مردم و مسئولان و نیروهای مسلح نیز رو به روز با اتحاد و انسجام بیش از پیش برای پیشرفت این نظام الهی تلاش خواهند کرد.
راهپیمایی مردم مرزنشین قصرشیرین فردا 23 فروردین پس از اقامه نماز جمعه در این شهرستان مرزی با حضور قشرهای مختلف مردم برگزار می شود.
قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از 27 هزار تن جمعیت و 186 کیلومتر مرز بار عراق دارد.
3012/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.