به گزارش خبرنگار ایرنا، امیر سرتیپ عبدالعلی پورشاسب روز چهارشنبه در مراسم بزرگداشت سالگرد شهید صیاد شیرازی در تالار گل نرگس کرمانشاه افزود: امام راحل (ره) فرمودند هرگاه استکبار جهانی از شما تعریف کرد آن زمان بترسید و اگر دیدید شما را تهدید می کند بدانید راهتان درست و به خودتان افتخار کنید و امروز این اقدام آمریکا علیه سپاه باعث افتخار ماست.
او به اظهارات مقامات آمریکا در زمان اوباما و بوش اشاره کرد که چطور تروریست های القاعده، طالبان و داعش را علیه ایران سازماندهی کردند و به جان مردم منطقه انداختند، گفت: برای دنیا روشن است که تروریسم واقعی کیست و با چه هدفی دست به اقدام های خرابکارانه در منطقه می زنند.
وی اضافه کرد: بارها نیروهای سپاه در منطقه تروریسم های داعش و القاعده را به دام انداختند ولی بالگردهای آمریکایی برای نجات سران آنها به پرواز در می آمدند و در جای دیگر به جان مردم منطقه می انداختند و یا تجهیزات نظامی آنها نشان می دهد از چه کسی دستور می گیرند.
امیر سرتیپ پورشاسب، سپاه را خار چشم دشمنان دانست و گفت: آمریکا و دشمنان به فکر تفرقه بین مردم و نیروهای مسلح بودند ولی در بحران سیل روزهای اخیر دیدیم به کوری چشم دشمنان چطور نیروهای مسلح ارتش، سپاه و بسیج و مردم در کنار هم با انسجام و وحدت بی نظیری عمل کردند و موجب تعجب دشمنان شدند.
مشاور عالی قرارگاه خاتم انبیاء (ص) در ادامه شهید صیاد شیرازی را یک اسوه و الگوی ممتاز برای همه نیروهای مسلح برشمرد و افزود: شهید صیاد شیرازی همواره خار چشم دشمنان بود و هرگاه در جبهه ای وارد می شد با تفکر و راهبردهای عملیاتی در آن جبهه موفق می شدیم.
امیر سرتیپ پورشاسب در ادامه مهم ترین ویژگی شهید صیاد شیرازی را داشتن تفکرات راهبردی، بلندمدت و آینده نگرانه در همه زمینه ها دانست که یک الگوی بسیار دقیق و مهم برای نیروهای مسلح است.
در پایان این مراسم از 15 خانواده شهید نیروهای مسلح استان کرمانشاه تجلیل شد.
استان کرمانشاه در هشت سال دفاع مقدس 9 هزار و 800 شهید، 21 هزار جانباز و هزار و 700 آزاده تقدیم جمهوری اسلامی کرده است.
3209/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.