امروز سپاه در حالی مورد هجمه دولت آمریکا قرار گرفته که در میدان عمل در کنار مردم آسیب دیده از سیل است و این اقدام خصمانه آمریکایی ها بار دیگر ملت انقلابی ایران اسلامی را نشانه گرفته است و نشان می دهد که دولت و ملت ایران در تیررس دشمن است.
پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان حافظان مرز و بوم ایران و انقلاب اسلامی در طول 40سال اخیر حیات نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره نقشه های شوم ایادی استکبار و استکبار جهانی را خنثی کرده اند و این عقده و کینه استکبار از آنان از همان روزهای اول انقلاب شکل گرفته است.
دشمنان ملت ایران هرگاه با نقشه ای در پی تحقق اهداف شوم خود در این سرزمین بودند، فرزندان ملت در سپاه مانع تحقق اهداف شوم آنها می شدند و این بصیرت و درایت آنها را خشمگین می کرد.
سپاه پاسداران با درایت معمار کبیر انقلاب اسلامی و با درایت و ژرف اندیشی امام راحل تاسیس شد و امروز همگان می دانند که تاسیس این نهاد انقلابی چه برکاتی برای این سرزمین داشت.
چه زیبا فرمودند حضرت امام (ره) که «اگر سپاه نبود، کشور هم نبود» و امروز ما به عمق به این جمله حکیمانه رسیده ایم که تاسیس سپاه چه برکاتی برای انقلاب و ملت انقلابی داشت.
سپاه در ناآرامی های اوایل انقلاب، هشت سال دفاع مقدس، دوران بعد از جنگ، سازندگی، حوادث قهری و طبیعی، نقش برجسته ای داشته و پس از جنگ حضور در عرصه های سازندگی، علمی، فرهنگی و فناوری نیز به ماموریت های این نهاد پرافتخار اضافه شده است.
در حوزه محرومیت زدایی نمی توان خدمات سپاه را نادیده گرفت و در بسیاری از مناطق محروم و دورافتاده ردپای پاسداران در راستای تامین رفاه و آسایش مردم دیده می شود.
در زلزله سال 96 کرمانشاه و در سیل اخیر کشور، سپاه نقش بسیار موثری داشته و دارد و اینک نیز درگیر بحران سیل و کمک به آسیب دیدگان است.
محبوبیت، مردمی بودن، تلاش برای محرومیت زدایی و آبادانی ایران اسلامی، نگاه مهربانانه و رئوفانه در کنار اقتدار، صلابت، نفوذ و قدرت همگی ویژگی هایی است که دشمنان از آن هراس دارند و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تمامی ویژگی هایی که دشمن از آن هراس دارد را در خود جمع کرده است.
موضع گیری های مسئولان، احزاب، گروه های سیاسی، اجتماعی و اقشار مختلف مردم با هر دید، نگرش و نگاهی پس از اقدام خصمانه دولت آمریکا علیه سپاه پاسداران نشان می دهد که سپاه در دل ملت ایران جای دارد و مردم سپاه را از خود می دانند و خودشان را نیز سپاهی می دانند.
اقدام های آمریکا برای ملت ایران تازگی و تعجب ندارد اما در برهه ای از زمان که ملت ایران گرفتار بحران سیل هستند این انتظار می رفت که از دیدگاه انسانی و حقوق بشری که از آن دم می زنند به یاری این ملت بشتابند نه اینکه نیروهایی را که به سیل زدگان کمک رسانی می کنند را تروریست بخوانند.
تروریسم، دموکراسی، حقوق بشر و واژه هایی از این دست به ابزاری برای فشار بر ملت های مستقل و آزادی خواه تبدیل شده و غرب و بخصوص آمریکایی به صورت ابزاری از این واژه ها استفاده می کنند و خود اعتقادی به آن ندارند.
ملت ایران همواره پشتیبان انقلاب و نهادهای انقلابی مانند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده، هستند و خواهند بود و این موضوع را بارها به اثبات رسانده اند و همچنان معتقدند که آمریکا و دشمنان ملت ایران نمی توانند مانع رسیدن این ملت به اهداف و آرمان هایشان شوند.
3033/8066
**خبرنگار ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.