به گزارش خبرنگار ایرنا؛ آیت الله مصطفی علما روز یکشنبه در آئین افتتاح پل سوم شعبان بر روی رودخانه گاماسیاب در شهرستان صحنه افزود: این همدلی، اتحاد، وحدت و همکاری و تعامل میان ملت و مسئولان در نظام جمهوری اسلامی برگرفته از مکتب اسلام و انقلاب اسلامی است.
او گفت: اسلام، انقلاب و امام (ره) به ما یاد داده اند که وحدت کلمه داشته باشیم و چگونه با هم باشیم.
او یادآوری کرد که وحدت کلمه و در کنار هم بودن را ما از سیره پیامبر (ص) آموخته ایم و امروز در همه مشکلات و بحران ملت و مسئولان با هم و در کنار هم برای رفع آن تلاش می کنند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در ادامه گفت: در حادثه سیل اخیر کمک و همکاری میان مردم و مسئولان باعث شد که دنیا بداند که مردم همچنان با مسئولان همراه هستند.
آیت الله علما افزود: دشمنان به دنبال القای این موضوع بودند که مسئولان برای سیل زدگان کاری انجام نمی دهند و امکاناتی در اختیار آنها نمی گذارند اما در عمل ثابت شد که همه مسئولان از ابتدا در کنار حادثه دیدگان بوده و هستند و به آنها خدمات ارائه می کنند.
او از همه دستگاه های خدمات رسان و به ویژه استاندار کرمانشاه قدردانی کرد و گفت: در این حادثه برادران سپاه پاسداران نیز به خوبی تلاش کردند و با تجربه دوران دفاع مقدس پای کارآمدند و گره گشای بسیاری از مشکلات بودند.
وی یاداوری کرد که سپاه از ابتدای انقلاب تاکنون در دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی حضور فعالی داشته و ما همه قدردان این زحمات هستیم.
او تاکید کرد که امروز اگرچه مردم استان کرمانشاه نیز با مشکلاتی روبرو هستند اما نباید سیل زدگان استان خوزستان را فراموش کنیم چرا که مشکلات آنها بیشتر است.
پل سوم شعبان بر روی رودخانه گاماسیاب در روستای علی‌آباد گروس شهرستان صحنه روز یکشنبه با حضور استاندار کرمانشاه، نماینده ولی فقیه در استان، فرمانده قرارگاه نجف و جمعی از مدیران استانی به بهره‌برداری رسید.
روستای علی‌آباد گروس حدود 150 نفر جمعیت دارد و در بخش مرکزی شهرستان صحنه واقع شده است.
نورالدین فرزادی، فرماندار صحنه به ایرنا گفت: بارش 125 میلیمتری باران در صحنه طی 48 ساعت، سبب سیل و تخریب 10 پل ارتباطی اصلی در این شهرستان شد.
به گفته وی، در یک برآورد تخمینی، سیل و بارندگی بیش از 500 میلیارد تومان خسارت به این شهرستان وارد کرد.
پل علی آباد گروس که 25 روستای شهرستان صحنه را به هم ارتباط می داد بر اثر سیلاب هفته گذشته تخریب شد.
صحنه با 77 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده است.
3033/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.