به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام اسماعیل شامحمدی در خطبه های نماز جمعه این هفته قصرشیرین با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع مردم در خصوص بعثت و انقلاب اسلامی، افزود: بعثت انبیا (ص) 2 راهبرد مهم دارد که یکی عبودبت الهی و دیگری مبارزه با کفر و اجتناب از طاغوت است.
وی اظهار کرد: حکومت های طغیانگر در مقابل خط تولید قرار دارند و مصداق بارز آن ترامپ و روسای جمهوری برخی کشورها است ولی انقلاب اسلامی ادامه بعثت انبیا (ص) و وعده خدا پیروزی حق بر طاغوت و نابودی ظلم است.
خطیب موقت جمعه قصرشیرین گفت: ملت ایران در طول 40 سال عمر انقلاب اسلامی ، خود را در مسیر حرکت انبیا (ص) و امامت قرار داده اند و عامل ماندگاری ملت به گفته امام راحل نیز ولایت فقیه است و ولایت فقیه استمرار حرکت انبیا (ص) و تا زمانی که پشتیبان انقلاب اسلامی باشید آسیبی به این انقلاب نمی رسد.
حجت الاسلام شامحمدی افزود: اگر امروز می بینیم دشمن در اهدافش ناکام مانده و توطئه ها و خباثات دشمن راه به جایی نبرده به یمن داشتن رهبری آگاه و عالم به زمان و همراهی مردم بوده است.
وی ادامه داد: دشمن بارها در گفته خود به این نکته اشاره کرده که عامل پیشرفت کشور، رهبری و مردم است و همواره به دنبال اختلاف بین انقلاب مردم و رهبری بودند که با هوشیاری و ایستادگی مردم ، ره به جایی نبرده اند.
وی در ادامه با اشاره قدردانی رهبر معظم انقلاب اسلامی از ملت ایران برای کمک رسانی به سیل زدگان گفت: مردم ، مسئولان و نیروهای مسلح در امر کمک رسانی به مردم سیل زده، همه پای کار بودند و رهبری نیز فرمودند که مردم همکاری خود با مسئولان را ادامه دهند که کمک مردم گره گشا است.
امام جمعه موقت قصرشیرین افزود: دشمن جلوی کمک هم وطنان خارج از کشور را گرفته و حساب جمعیت هلال احمر در خارج از کشور را گرفته و این بدذاتی دشمن را می رساند که درصدد ضربه زدن به ملت ایران است.
حجت الاسلام شامحمدی با اشاره به 20 فروردین روز فناوری هسته ای گفت: یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی،
فناوری هسته ای است زیرا دشمن با اینکه دانشمندان هسته ای را شهید و دانش هسته ای را تحریم کرد اما نتوانست کاری از پیش ببرد و ما توانستیم در امور هسته ای پیشرفت کنیم.
وی در ادامه همچنین با اشاره به معرفی حجت الاسلام احمد مروی به تولیت آستان قدس این انتصاب را گرامی دانست.
قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از 27هزار تن جمعیت دارد.
3012/3033
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.