پایگاه خبری پلیس روز پنجشنبه به نقل از سرهنگ همت علی شکری اعلام کرد: پس از اعلام مردمی مبنی بر کشف یک جسد در داخل رودخانه بین روستای بابازید ماموران این انتظامی به محل اعزام شدند.
وی افزود: جسد مرد 52 ساله که در سیلاب این رودخانه غرق شده بود پس از ساعت ها تلاش ماموران در قسمت پایین دست رودخانه بیرون کشیده شد.
سرهنگ شکری ادامه داد: با وجود آمادگی پلیس برای خدمت ‌رسانی به حادثه ‌دیدگان در تمام مناطق استان، از مردم می‌خواهیم تا آرام شدن وضعیت رودخانه‌ها، به منظور پیشگیری از حوادث ناگوار از نزدیک شدن به رودخانه ها خودداری کنند.
فرمانده انتظامی هرسین به شهروندان توصیه کرد: با توجه به خطرات احتمالی و به منظور پیشگیری از حوادث ناگوار در وضعیت رودخانه ها از تهیه عکس و فیلم بر روی پل‌ها نیز خودداری کنند.
شهرستان هرسین در 44 کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده و در جریان سیل اخیر بیشترین خسارت به مزارع کشاورزی ، باغات و تاسیسات زیربنایی آن وارد شده است.
یک فرد دیگر نیز در جریان بارندگی های اخیر استان کرمانشاه در روستای «کانی عزیز» سرپل ذهاب که مشغول چرای دام بود در اثر جاری شدن سیلاب رودخانه فصلی جان باخت.
سامانه بارشی قوی که یکشنبه شب وارد آسمان استان کرمانشاه شد در روزهای یکشنبه و دوشنبه فعالیت سبب بارش شدید و به دنبال آن آبگرفتگی و سیل شد.
سیلاب خسارت فراوانی به زیرساخت‌های این استان به ویژه در حوزه کشاورزی و راه وارد کرد.
شدت بارش‌ها و سیل در شرق و جنوب شرقی استان در شهرستان‌های هرسین، کنگاور و صحنه بیشتر بود.
استان کرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت دارای 32 شهر و 2 هزار و 622 روستا است.
8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.