به گزارش ایرنا؛ جهانبخش حیدری روز شنبه در جلسه مدیریت بحران شهرستان دالاهو، حضور تمام مدیران در 48 ساعت آینده در محل کار را لازم و ضروری دانست و تاکید کرد که برای عبور از این بحران همه باید تلاش کنند.
او گفت: هماهنگی بین دستگاه ها، ادارات و حتی بخش خصوصی و وحدت رویه و انتخاب حداکثری از امکانات موجود و ارسال گزارش ها به فرمانداری و در نظر گرفتن فرمانداری شهرستان به عنوان نهاد اصلی تصمیم گیرنده از انتظارات فرمانداری است.
وی تاکید کرد که کوچکترین غفلت و نا آگاهی را از هیچ مدیری نمی پذیریم و ازاین رو همه مدیران باید آماده و پای کار باشند.
رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان دالاهو در ادامه آگاه سازی، آموزش و فرهنگ سازی مردم در مواقع بحران را ضروری دانست و گفت: مردم به اطلاعیه ها، هشدارها و اخطاریه های سازمان هواشناسی توجه نمایند و برنامه های زندگی خود را از جمله مسافرت ها را براساس آن تنظیم نمایند.
حیدری در ادامه بر اتخاذ تدابیر و چاره اندیشی های لازم توسط ادارات خدمت گذار از جمله هلال احمر، راهداری و سایر تاکید کرد.
فرماندار دالاهو در ادامه با اشاره به راهکارهای مقابله با وقوع سیل اظهار داشت: رعایت حریم و بستر، لایروبی به موقع رودخانه ها از جمله راه کارهای مقابله قبل از وقوع سیل می باشند و با توجه به فرصت باقی مانده بر تمام مدیران شهرستان تکلیف است تا اقدام های پیشگیرانه را سریع انجام دهند.
حیدری در خصوص رودخانه اصلی شهر کرندغرب نیز گفت: تمهیداتی در این ارتباط اندیشیده شود و سیلاب های احتمالی از کانال خارج و از تردد خودروهای سنگین از مسیر ابتدای دربند تا کاروانسرا خودداری می شود.
وی در پایان از تمام مدیران شهرستان بخصوص شهردار و شورای شهر کرندغرب، هلال احمر و راهداری به جهت همکاری و هماهنگی چند روز گذشته در اطلاع رسانی و انجام اقدامات پیشگیرانه تقدیر کرد.
شهرستان دالاهو با 40 هزار نفر جمعیت در 100 کیلومتری غرب کرمانشاه قرار دارد.
طبق اعلام سازمان هواشناسی طوفان و بارش شدید باران در استان کرمانشاه از عصر شنبه 10 فروردین آغاز می شود و در روزهای یکشنبه و دوشنبه و برای تمامی نقاط استان شدت می گیرد.
3033/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.