به گزارش خبرنگار ایرنا، مجید یزدان پناه روز شنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران آموزش و پرورش استان، اظهار داشت: با توجه به بررسی نقشه‌های هواشناسی و اعلام ستاد مدیریت بحران استانداری، خطر وقوع سیل در بعضی مناطق و شهرستان‌های استان کرمانشاه وجود دارد که مجموعه‌ آموزش و پرورش در کنار دیگر ارگان‌های استان، تمهیدات و مقدمات لازم را برای پیشگیری از خطرات ناشی از جاری شدن سیل را فراهم کرده است.
وی ضمن تاکید بر آماده‌باش شبانه‌روزی اعضای ستاد مدیریت بحران آموزش و پرورش خاطرنشان ساخت: مدارس، سالن‌های ورزشی و ساختمان‌های متعلق به آموزش و پرورش که در مسیر وقوع سیلاب قرار دارند را از نظر سکونت و اسناد تخلیه کرده‌ایم.
یزدان پناه افزود: به روسا و مدیران ادارات آموزش و پرورش سراسر استان نسبت به آماده‌سازی و راه‌اندازی سیستم‌های گرمایشی مدارس و سالن‌ها جهت اسکان مسافران نوروزی و مردم استان دستورات لازم داده شده و مدیران مدارس و سرایداران کاملا توجیه هستند.
مدیر کل آموزش و پرورش استان تاکید کرد: در صورت وقوع سیل احتمالی مجموعه‌ی بزرگ آموزش و پرورش استان کرمانشاه همچون گذشته در کنار مردم خواهد بود و تمام توان خود را برای حفظ امنیت، آسایش و رفاه مردم به کار می‌گیرد.
وی همچنین با اشاره به اسکان رایگان مسافران نوروزی، افزود: این اقدام مثبت آموزش و پرورش استان کرمانشاه در سطح کشور بازتاب بسایر خوبی داشته و در محافل گوناگون به عنوان یک اقدام شایسته شناخته شده‌است.
یزدان پناه در پایان گفت: اماکن اقامتی آموزش و پرورش نظیر مدارس و سالن ها تا هر زمان که لازم باشد در اختیار مردم و مسافران نوروزی خواهد بود.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.