رستگار یوسفی روز پنجشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان جوانرود در سرسرای اجتماعات فرمانداری، وضعیت توپوگرافی و خطرهای این نقاط را یادآور شد و افزود: با توجه به فعالیت سامانه بارشی که از روز یکشنبه هفته آینده آغاز می شود ضرورت دارد ساکنان بازارچه و خیابان سیل بند در زمان بارش که احتمال خطر سیلاب وجود دارد از هرگونه فعالیت خودداری و شهروندان و مسافران نیز از تردد و عبور و مرور در این نقاط خودداری نمایند.
وی به بارش های مناسب و ورود سامانه بارشی جدید به شهرستان اشاره کرد و اظهارداشت: وقوع سیلاب های محلی دور از انتظار نیست بنابراین باید در این راستا تدابیر لازم اتخاذ شود.
فرماندار جوانرود در ادامه با بیان اینکه اولویت ما حفظ جان مردم است، خاطرنشان کرد: 10 روستا در بخش مرکزی و 9 روستا در بخش کلاشی در معرض خطر هستند که در این راستا دهیاران و شوراهای اسلامی روستا برای رویارویی با حوادث احتمالی توجیه شده اند.
یوسفی به حمله گرگ به گوسفندان روستای حوری آباد نیز اشاره کرد و یادآور شد: روز گذشته براثر حمله گرگ 18 راس دام سبک در روستای حوری آباد تلف شدند که لازم است شبکه دامپزشکی نسبت به دفن بهداشتی دام های تلف شده اقدام کند.
وی به خسارت سیلاب و بارش های اخیر در شهرستان جوانرود نیز اشاره کرد و گفت: براثر سیلاب و بارش های اخیر 180 میلیارد ریال در بخش های مختلف به این شهرستان خسارت وارد شده است.
شهرستان جوانرود با بیش از 75 هزار نفر جمعیت در 86 کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.7453/3033
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.