به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار 'علیرضا مرزبانی' روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ماموریت نخست، پس از اطلاع پلیس آگاهی استان مبنی بر اینکه شخصی در کار قاچاق سیگار فعالیت می کند، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.
وی افزود: کاراگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی مسیر تردد قاچاقچی را از بیستون به کرمانشاه شناسایی و پس از کسب مجوز قضائی و استقرار در محل، طی عملیاتی ضربتی خودروی حامل سیگار قاچاق را متوقف کردند.
سردار مرزبانی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو 770 هزار نخ سیگار قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به 9 میلیارد ریال می رسید، کشف شد.
این مقام ارشد انتظامی استان به ماموریت دوم پلیس نیز اشاره کرد و گفت: در این عملیات نیز پس از شناسایی یکی دیگر از قاچاقچیان که قصد داشت تعداد زیادی سیگار قاچاق را به استان های مرکزی کشور انتقال دهد، کاراگاهان پلیس آگاهی در محور قزانچی به کرمانشاه توانستند خودوری حامل محموله قاچاق را متوقف کنند.
وی تصریح کرد: در بازرسی ازخودرو پژو پارس 286 هزار و 360 نخ سیگار قاچاق که ارزش آن طبق نظر کارشناسان 500 میلیون ریال بر آورد شده است، کشف شد.
جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در پایان با اشاره به توقیف2 دستگاه خودروی حامل سیگار قاچاق، از دستگیری سه متهم در این رابطه و معرفی آن ها به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد.
استان کرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت، 371 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد.
7458/3033
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.