هادی شریفی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در خصوص برنامه های اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان پاوه در تعطیلات نوروز، افزود: نصب اپلیکیشن راهنمای گردشگری، پخش کلیپ تبلیغاتی از دعوت هموطنان به شهرستان، راه اندازی موزه های روستایی و شهری و نمایش تیزر و کلیپ در موزه مردمشناسی از طریق ویدئو پروژکشن را از جمله اقدامات انجام شده این اداره ذکر کرد.
او استقرار راهنمایان گردشگران برای همراهی تورهای خارجی با لیدرهای مسلط به زبان انگلیسی و همچنین کودکان خردسال آشنا به جاذبه های گردشگری، برپایی چهار سیاه چادر، 2 فروشگاه اینترنتی صنایع دستی، یک فروشگاه ورک شاپ صنایع دستی، تهیه سی دی و بروشور و ساماندهی خانه های مسافر را از جمله دیگر برنامه های شهرستان در ایام نوروز در شهرستان پاوه اعلام کرد.
شریفی همچنین اظهار داشت: با وجود اقامتگاه های بوم گردی، خانه های مسافر و همچنین هتل ها و مدارس و مهمانسراها این شهرستان از نظر اقامت گردشگران مشکلی ندارد.
وی اضافه کرد: با توجه به اهداف سازمان میراث فرهنگی در زمینه ثبت جهانی اورامانات، این شهرستان در آینده ای نزدیک به عنوان یکی از مقاصد و برندهای گردشگری کشور تبدیل می شود.
شهرستان پاوه با بیش از 62 هزار نفر جمعیت در 120 کیلومتری شمال غربی استان کرمانشاه قرار دارد.
3033
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.