فرهاد تجری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به نامگذاری امسال به نام رونق تولید از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی، افزود: با توجه به اینکه نوک پیکان دشمن به سمت تحریم هاست و هدف ضربه به توان اقتصادی کشور است از این رو رونق تولید می تواند به شکوفایی اقتصاد کمک کند.
وی اظهار داشت: دشمنان تمام دشمنی های خود را در عرصه های مختلف بین المللی و در ابعاد مختلف نظامی و غیره تجربه کرده اند و نتوانسته اند کاری از پیش ببرند از این رو امروز با تحریم و مباحث اقتصادی به دشمنی با نظام ما برخاسته اند.
نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: باید طوری عمل کنیم و نگاهمان به گونه ای باشد که توان اقتصادی کشور بالا برود و آسیب پذیری تا حد زیادی پایین بیاید.
تجری اضافه کرد: با ایجاد تولید و ایجاد اشتغال، نیازمان به خارج به حداقل می رسد و در این صورت تمامی نقشه های دشمنان با شکست مواجه می شود و در این صورت است که بدخواهان مقابل عظمت ملت ایران زانو زده و پای میز مذاکره خواهند نشست.
نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: با رونق تولید و استقلال بیش از پیش کشور ، دشمنان قدر ملت ایران را بهتر می دانند زیرا از دشمنی و عناد کاری پیش نمی برند و با توکل به خدا دوران رفاه و راحتی ملت ایران فرا می رسد.
قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از 27 هزار تن جمعیت دارد.
3012/3033
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.