به گزارش ایرنا؛ سرهنگ 'محمد حیدری' روز جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طبق اعلام همکاران پلیس راه در نقاط مختلف استان، مشکل ترافیکی خاصی وجود ندارد و ترددها با وجود رشدی که داشته به شکل روان در جریان است.
وی ادامه داد: خوشبختانه در مدت سه روزی که از تعطیلات نوروزی می گذرد حادثه رانندگی خاصی در محورهای استان کرمانشاه نداشته ایم و بسیار امیدوارم این روند تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه داشته باشد.
سرهنگ حیدری تصریح کرد: با توجه به اینکه سرعت و سبقت های غیرمجاز مهمترین علل سوانح رانندگی را تشکیل می دهند، مهمترین توصیه ما به رانندگان پرهیز از این دو عامل خطرناک است که در تعطیلات نوروزی سال قبل بیش از 80 درصد از فوتی های سوانح رانندگی را به خود اختصاص داد.
رئیس پلیس راه استان کرمانشاه همچنین از حضور 105 گشت محسوس و نامحسوس در جاده های استان برای کمک به مردم و همچنین کنترل رفتار رانندگان خبر داد و گفت: 110 دوربین ثابت و سیار نیز برای ثبت سرعت و رفتار رانندگان در نقاط مختلف نصب شده است.
وی ضمن آنکه رانندگان را به رعایت قوانین و مقررات رانندگی فرا خواند، یاداور شد: چناچه راننده ای در طول مسیر مرتکب 2 تخلف حادثه ساز مانند سرعت، سبقت غیرمجاز و انحراف به چپ گردد، خودروی وی به مدت 72 ساعت توقیف خواهد شد.
سرهنگ حیدری در پایان با بیان اینکه در ایام تعطیلات نوروز سال گذشته، 22 نفر جان خود را از دست داده و 270 نفر نیز زخمی شدند، ابراز امیدواری کرد تا رانندگان با رعایت قوانین و مقررات از بروز سوانح و حوادث جاده ای جلوگیری کنند.
استان کرمانشاه در مجموع بیش از هشت هزار کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی دارد.
7458/3033
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.