به گزارش ایرنا، سرهنگ 'محمدرضا آمویی' روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این جشنواره در پنج قالب شعر، خاطره، مقاله، عکس و فیلم از طریق پیام رسان های بومی سروش، ایتا، آی گپ، گپ، ساپنا و بله برگزار می شود.
وی افزود: علاقه مندان به شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را در محورهای 'پلیس؛ حافظ جان و مال مردم'، 'پلیس؛ هوشیاری، دقت و سرعت عمل'، 'پلیس؛ اخلاق، ادب و تکریم ارباب رجوع'، ' پلیس؛ خدمت صادقانه، بی منت و دلسوزانه'، 'پلیس؛ راهنمایی، مشاوره و آموزش نظم و قانون' و 'تحقق شعار محوری پلیس راهور با عنوان پرهیز از خطر، آرامش در سفر' را ارسال کنند.
سرهنگ آمویی گفت: عموم شهروندان می توانند آثار خود را در بخش ها و موضوعات اعلام شده حداکثر تا 31 فروردین 98 از طریق شبکه مجازی به نشانی 'festpolice@' ارسال کنند.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه شرکت کنندگان حداکثر امکان ارسال 3 اثر را دارند، گفت: این افراد در ذیل هر اثر لازم است تا نام و نام خانوادگی، شهر محل سکونت، شماره تماس و شماره ملی خود را قید کنند.
وی خاطرنشان کرد: افرادی که در بخش فیلم اثر ارسال می کنند حداکثر زمان آن باید 110 ثانیه باشد، ضمن اینکه اشعار ارسالی نیز باید در قالب چهارپاره، رباعی، غزل و مثنوی سروده و ارسال شود.
سرهنگ آمویی تصریح کرد: مقالات ارسالی باید حداقل 12 و حداکثر 18 صفحه و خاطرات نیز باید حداقل 3 و حداکثر 5 صفحه با قلم 14 لوتوس ارسال شود.
این مقام انتظامی با بیان اینکه کار داوری آثار ارسالی به جشنواره تا پایان اردیبهشت انجام می شود، گفت: به نفرات اول تا سوم هر بخش به ترتیب 30، 20 و 10 میلیون ریال جایزه نقدی اهدا می شود.
وی در پایان گفت: شماره تماس '02181823709' نیز از روز 17 فروردین و بین ساعات 9 تا 12 پاسخگوی سوالات شهروندان و علاقه مندان به حضور در جشنواره خواهد بود.
3033/7458
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.