علی محمد زوراوند روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بر اساس بررسی آخرین نقشه های هواشناسی تا پایان هفته جاری جو نسبتا پایداری بر مناطق مختلف استان حکمفرما خواهد بود.
وی افزود: در این مدت دمای روزانه و شبانه هوا بین یک تا سه درجه افزایش پیدا می کند و شاهد هوای بهاری در اغلب نقاط استان خواهیم بود.
وی خاطرنشان کرد: البته در آخرین شب سال انتظار می رود دمای هوا در اسلام آبادغرب، سنقر و کلیایی، کنگاور، کرند و کوزران دما به زیر صفر درجه برسد.
معاون هواشناسی استان کرمانشاه یادآور شد: کنگاور و سنقر و کلیایی امشب با دمای 2 درجه زیر صفر سردترین نقاط استان خواهند بود، ضمن اینکه دمای هوای شهر کرمانشاه نیز به یک درجه بالای صفر می رسد.
وی گفت: برای فردا (پنجشنبه) که اولین روز سال جدید است سومار با 19 درجه و قصرشیرین، سرپل ذهاب و ازگله نیز با 18 درجه بالای صفر گرمترین نقاط استان خواهند بود.
زوراوند کمترین دمای روزانه فردا (اول فروردین) را متعلق به سنقر و کلیایی با دمای 10 درجه و پاوه با دمای 11 درجه بالای صفر عنوان کرد و گفت: حداکثر دمای روزانه شهر کرمانشاه نیز به 13 درجه خواهد رسید. 7458/3033
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.