به گزارش ایرنا؛ هوشنگ بازوند سه شنبه شب در دیدار با بازیکنان، کادر فنی و مدیران تیم فوتسال' شاهین' کرمانشاه هزینه کردن در ورزش را یک سرمایه گذاری برای ایجاد ثروت دانست و افزود: درخشش ورزشکاران استان موجب تشویق و گرایش نسل آینده به ورزش می شود و هیچ نشاطی بهتر و سالم تر از ورزش نیست چرا که موجب تشویق گروهی بزرگی از نوجوانان و جوانان می شود.
وی با بیان اینکه ورزش برای استان کرمانشاه یک برند و هویت به حساب می آید، تصریح کرد: عملکرد تیم 'شاهین' نشان از خوداتکایی آن داشته و این گونه تیم ها دوام بیشتری دارند.
استاندار کرمانشاه با اشاره به تلاش خود برای شکل گیری تیمی ورزشی از دل استان اظهار داشت: تیم شاهین که از جمع جوانان استان تشکیل شده تعصب، علاقمندی و انگیزه بیشتری برای رقابت دارد.
بازوند افزود: البته فوتبال به مانند گذشته نیست و تیم ها برای ادامه راه حتما به پشتیبانی و حمایت مالی نیاز دارند از این رو مجموعه مدیریت استان همراهی و کمک لازم را در به تیم شاهین خواهند داشت.
وی در ادامه تاکید کرد: بازیکنان تیم فوتسال شاهین نباید انگیزه شان کم شود چرا که در سال آینده با توان مضاعف وارد میدان سخت تری خواهند شد که نیاز به تلاش بیشتری دارد.
وی اظهار امیدواری کرد سال 98 برای نخستین بار فوتسال کرمانشاه در لیگ برتر صفحات درخشانی را در تاریخ ورزشی استان به ثبت برساند.
بازوند همچنین گفت: گاهی یک تیم فوتبال با عملکردی که دارد معرف یک منطقه و استان می شود و شاهین کرمانشاه می تواند نام استان را در کشور برجسته و پر آوازه کند.
3033
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.