به گزارش ایرنا؛ هدایت حاتمی سه شنبه شب در جلسه ستاد تنظیم بازار استان کرمانشاه در استانداری که با حضور دستگاه‌های اجرایی و نظارتی مرتبط برگزار شد با بیان تامین مناسب کالاهای اساسی بر لزوم نظارت در توزیع تاکید کرد و افزود: همه توان خود را بکار گرفته‌ایم که ضمن کنترل مناسب بازار از هرگونه افزایش خودسرانه قیمت ها جلوگیری کنیم.
او گفت: تاکنون با چند متخلف نیز برخورد جدی صورت گرفته است و بر این باوریم که تنظیم بازار با همراهی و همکاری دولت، بازار و مردم امکان پذیر است و در این راه به کمک همه نیازمندیم.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کرمانشاه در ادامه اظهار داشت: بازار در زمینه توزیع گوشت قرمز، مرغ و شکر به سامان رسیده است و در خصوص تامین میوه هم هیچگونه نگرانی وجود ندارد و میوه با قیمت مناسب به دست مردم خواهد رسید.
حاتمی در پایان افزود: سیستم شبکه سازی در جریان توزیع را با بکارگیری تمام دستگاه‌های اجرایی و نظارتی طراحی کرده‌ایم که مشکلی بابت توزیع مناسب نداشته باشیم ضمن اینکه بعضی از گروه‌های هدف را که معمولا از اقشار آسیب پذیر جامعه هستند شناسایی و از آنها به صورت ویژه حمایت می‌کنیم که کالاهای اساسی به موقع در سبد مصرف آنها قرار گیرد.
براساس تصمیم ستاد تنظیم بازار استان کرمانشاه یک هزار و 600 تن میوه شب عید استان تامین شده و توزیع آن نیز از 25 اسفند در 240 نقطه استان آغاز شده است.
همچنین یک هزار و 800 تن مرغ، یک هزار و 300 تن گوشت قرمز و پنج هزار تن شکر که 50 درصد آن توزیع شده نیز در استان کرمانشاه در حال توزیع است.
استان کرمانشاه 2 میلیون نفر جمعیت ساکن در 34 شهر و 2 هزار و 700 روستا دارد.
3033
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.