به گزارش ایرنا، ماموستا ملا عبدالله غفوری روز یکشنبه در ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان روانسر افزود: همه باید آمر به معروف و ناهی از منکر باشیم تا زمینه سعادت و تعالی جامعه را فراهم کنیم.
وی تصریح کرد: برای عملیاتی شدن هر چه بهتر این فریضه الهی باید اخلاق مداری سرلوحه فعالیت های ما باشد.
امام جمعه روانسر اضافه کرد: حفظ وحدت و انسجام و عملی شدن منویات مقام معظم رهبری دو اصل اساسی برای حفظ و استمرار انقلاب است.
ماموستا غفوری تاکید کرد: باید در سال آینده با همت و وحدت و برادری امور را پیش ببریم.
وی ضمن محکوم کردن اقدام های تروریستی در کشتار مسلمانان مظلوم نیوزیلند افزود: دین اسلام دین محبت و آشتی است و قوم یهود توطئه علیه مسلمانان را همیشه در دستور کار داشته است.
فرماندار شهرستان روانسر نیز گفت: در حال حاضر بهترین امر به معروف، دعوت مردم به آرامش است.
حسین ویسمرادی افزود: هدف دشمنان از راه انداختن جنگ اقتصادی برهم زدن آرامش مردم و بدبین کردن آنان نسبت به حاکمیت و نظام است.
وی با بیان اینکه با وحدت و همفکری بیشتر همه ارکان نظام می توانیم بر توطئه دشمنان غلبه کنیم تصریح کرد: اگر مجموعه ای منسجم نباشیم آسیب پذیری بیشتری خواهیم داشت.
فرماندار روانسر تاکید کرد: سال آینده سال حساس و مهمی است و همه باید تلاش کنیم آرامش بیشتری را در جامعه فراهم کنیم تا همانطور که مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال عظمت انقلاب را به نمایش گذاشتند ، در انتخابات پیش رو نیز این وحدت و عظمت را به دنیا نشان دهیم.
ویسمرادی ادامه داد: دولت نمی خواهد مردم در تنگنا و فشار باشند و با تمام توان به دنبال آن است که امنیت، آرامش و آسایش بیشتری را بر کشور حاکم کند.
وی گفت: توطئه های دشمنان تمامی ندارد و با وحدت و انسجام و همدلی بر توطئه های دشمنان پیروز خواهیم شد.
سرهنگ محدرضا الفتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه روانسر نیز با بیان اینکه فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر در حال فراموشی است، تاکید کرد: راه اندازی شوراهای امر به معروف مورد تاکید بزرگان نظام است.
شهرستان روانسر با 47 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.
7455/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.