علی محمد زوراوند روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: انتظار می رود بارش ها از بعدازظهر امروز تا اواسط صبح فردا (جمعه) از شدت بیشتری برخوردار باشد به گونه ای که منجر به آبگرفتگی معابر عمومی شود.
وی ادامه داد: آنگونه که نقشه های هواشناسی نشان می دهد بارش در نیمه غربی استان نظیر گیلانغرب، سرپل ذهاب و قصرشیرین از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود.
زوراوند تصریح کرد: در این مدت علاوه بر بارش باران، شاهد وزش نسبتا شدید باد در برخی ساعات و همچنین رعد و برق و کاهش دمای روزانه خواهیم بود.
معاون اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه همچنین از احتمال بارش برف در ارتفاعات و برخی نواحی سردسیر و گردنه ها به شکل پراکنده خبر داد.
وی همچنین با اشاره به کاهش سه تا چهار درجه ای دمای روزانه نسبت به روز گذشته، گفت: برای فردا تغییری در دمای هوای روزانه نخواهیم داشت اما انتظار می رود 2 تا سه درجه از دمای شبانه کاسته شود.
زوراوند با بیان اینکه امشب سنقر و کلیایی و کنگاور با دمای 2 درجه بالای صفر سردترین نقاط استان خواهند بود، دمای امشب شهر کرمانشاه را نیز چهار درجه بالای صفر ذکر کرد.
از ابتدای سال زراعی جاری تاکنون (اول مهر تا 24 اسفند) میانگین بارش باران در استان کرمانشاه به 539 میلی متر رسیده و نسبت به مدت مشابه سال قبل که 308 میلی متر بارش داشته ایم 75 درصد و نسبت به دوره بلند مدت نیز 74 درصد رشد داشته ایم.
7458/3033
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.