به گزارش خبرنگار ایرنا؛ دبیر ستاد خدمات سفرهای نوروزی استان کرمانشاه در این همایش گفت: 22 دستگاه در قالب 10 کمیته تخصصی امسال مسئول خدمات رسانی به مسافران نوروزی هستند.
امید قادری افزود: براساس برآوردهای کارشناسان گردشگری امسال شاهد افزایش 20 درصدی خدمات رسانی به گردشگران ورودی به استان باشیم.
او ایمنی و سلامت جاده ها و گردشگران را یکی از مقوله های مهم و مورد تاکید این ستاد دانست و اظهار داشت: امیدواریم با تدابیر و برنامه ریزی انجام شده از سوی کمیته های تخصصی با محوریت نیروی انتظامی شاهد تامین امنیت و سلامتی گردشگران باشیم.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه در ادامه سخنان خود بهداشت و نظارت بر اماکن از سوی دانشگاه علوم پزشکی را نیز از برنامه های این ستاد و از دغدغه های مسئولان دانست و گفت: بازرسی ها و نظارت های خوبی از سوی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تاکنون انجام شده و تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه دارد.
قادری یکی از تاکیدهای رئیس جمهوری را افزایش نیافتن خدمات اماکن اقامتی و پذیرایی در ایام تعطیلات نوروز اعلام کرد و گفت: دستگاه های نظارتی عضو ستاد خدمات سفر در راستای تنظیم بازار تلاش می کنند.
او تصریح کرد که تاکنون هیچ افزایش قیمتی در خدمات اماکن اقامتی و پذیرایی استان نداشته ایم و با درایت دستگاه های مربوطه این روند ادامه خواهد داشت.
دبیر ستاد خدمات سفرهای نوروزی استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به فرا رسیدن ماه رجب، گفت: در نوروز امسال تلاش می کنیم حداکثر شادی و نشاط را داشته باشیم.
قادری برپایی جشنواره های مختلف با همکاری شهرداری را یکی از برنامه های ستاد استان دانست و گفت: بیش از 108 برنامه در نقاط مختلف شهر کرمانشاه با همکاری شهرداری برگزار می شود.
به گفته قادری، برگزاری نوروزگاه های سیار در شهرستان ها را نیز از جمله برنامه های امسال دانست و افزود: تمام تلاش ستاد خدمات سفر استان ایجاد فضای شادی و نشاط در تعطیلات نوروز است.
استان کرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت و بیش از چهار هزار اثر تاریخی شناسایی شده و صدها مکان گردشگری و تفریحی یکی از استانهای گردشگرپذیر کشور در ایام نوروز است.
سال گذشته بیش از 2 میلیون نفر از مردم کشورمان در ایام نوروز وارد استان کرمانشاه شدند.
3033/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.