به گزارش خبرنگار ایرنا، امید قادری روز دوشنبه در نشست ستاد اجرایی خدمات سفرهای نوروزی استان اظهار داشت: نه تنها در مرکز استان بلکه ستاد خدمات سفر در سطح تمام شهرستانها نیز با مدیریت فرمانداران برای پذیرایی از مسافران تشکیل شده است.
وی در ادامه ارسال گزارش ها و مستندات به صورت مصور به دبیرخانه ستاد در اداره کل میراث فرهنگی استان را مهم دانست و تصریح کرد: میزان ارزیابی ستادهای استان ها براساس گزارش عملکردها خواهد بود که نیاز است کمیته های 14 گانه توجه ویژه ای به این مهم داشته باشند.
قادری اطلاع رسانی و معرفی جاذبه های تاریخی و طبیعی کرمانشاه را ضروری دانست و گفت: برای رونق گردشگری ناگزیر از تبلیغات و سرمایه گذاری در این زمینه هستیم که باید تخصیص اعتبارات تبلیغات ستاد خدمات سفر نوروزی در اسرع وقت تعیین و تکلیف شود.
وی در ادامه با بیان اینکه ایام نوروز 98 همزمان با اعیاد مذهبی مصادف شده است، افزود: براساس برنامه ریزی سراسری ستاد خدمات سفرهای نوروزی، اجرای برنامه های شاد و مفرح برای نوروز امسال باید در دستور کار برنامه ها قرار گیرد.
وی ادامه داد: اگر اعضای ستاد خدمات سفر همانند سال گذشته به ما کمک کنند، پیش بینی می شود بتوانیم در نوروز 98 تعداد 108 برنامه شاد و مفرح در سطح استان اجرا کنیم.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه در ادامه از اجرای مانور ستاد خدمات سفر در چهارشنبه هفته جاری خبر داد و تاکید کرد: انتظار داریم همه ی دستگاهها حضوری پررنگ در این مانور که در پارک شرقی تاق بستان برگزار می شود داشته باشند.
استان کرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت دارای بیش از چهار هزار اثر تاریخی شناخته شده است که بیش از 2 هزار و 200 اثر ان ثبت ملی شده است.
8066/7457
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.