سجاد اعظم روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: تیم ما از ابتدای فصل سعی کردیم تیمی منجسم و یکپارچه را روانه مسابقات کنیم و خوشحالم که این انسجام نتیجه داد و توانستیم تقریبا تا پایان فصل یکنواخت و با قدرت به کار خود ادامه داده و به آنچه که می خواهیم برسیم.
وی در خصوص فراز و نشیب های این تیم در نیم فصل دوم نیز گفت: ما تقریبا در همه بازیها یک نواخت بازی کردیم و بازیکنان تیم از آمادگی لازم برخوردار بودند ولی اینکه در چند مسابقه نتوانستیم نتیجه لازم را بگیریم و پیروز شویم به خاطر بدشانسی بود.
اعظم تصریح کرد: با این حال بسیار خوشحالم که توانستیم با کسب مقام ارزشمند نایب قهرمانی مسابقات را به اتمام رسانده و در حالی که اولین حضور خود را در لیگ برتر تجربه می کردیم سهمیه مسابقات آسیایی را نیز کسب کنیم.
مدیرعامل باشگاه زاگرس اسلام آبادغرب همچنین با تقدیر از هواداران پرشور و خونگرم استان و به خصوص شهرستان اسلام آبادغرب افزود: آن ها در تک تک مسابقات خانگی حامی و یاور تیم ما بودند به گونه ای که با حضور آن ها بازیکنان ما روحیه و انگیزه ای دوچندان پیدا می کردند و بسیار بهتر می توانستند در زمین قابلیت های خود را نشان دهند.
وی تصریح کرد: همچنین باید از اقای بازوند استاندار ورزش دوست کرمانشاه که بسیار عالی ما را حمایت کرد قدردانی کنم چرا که اگر دلگرمی های ایشان به تیم ما نبود شاید نمی توانسستیم اینگونه قدرتمندانه تا پایان بازی های خود را برگزار و نتایج لازم را کسب کنیم.
اعظم همچنین از فلاحت پیشه نماینده اسلام آبادغرب در مجلس، رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان و جمعی از صاحبان صنایع و بخش خصوصی که از تیم زاگرس حمایت کردند، قدردانی کرد.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد تیم زاگرس با تقویت شدن و برخورداری از حامی ثابت مالی در فصل آینده نیز بتواند نماینده شایسته ای برای ورزش و هندبال استان باشد و در مسابقات جام باشگاه های آسیا نتایج آبرومندی کسب کند.
تیم زاگرس اسلام آبادغرب در پایان رقابت های لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور با انجام 16 مسابقه، 10 پیروزی، 4 تساوی و 2 شکست، موفق به زدن 426 گل شد و در مقابل 409 گل نیز از حریفان دریافت کرد تا با تفاضل گل به اضافه 17 و با 24 امتیاز عنوان نایب قهرمانی را جشن بگیرد.
7458/3033
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.