پایگاه خبری پلیس روز شنبه به نقل از سرهنگ 'فضل‌اله شیری' اظهار داشت: در این طرح علاوه بر آماده‌ باش تمام نیروهای راهور، همیاران پلیس و پلیس یاران نوجوان و جوان نیز با تذکر مؤدبانه تخلفات رانندگی به خانواده‌ها به کمک پلیس راهور خواهند آمد.
وی افزود: کودکان مقطع ابتدایی و پیش دبستانی به عنوان همیار پلیس می‌توانند هفت مورد تخلف و دانش آموزان مقطع متوسطه اول به عنوان پلیس یار نوجوان و دانش آموزان مقطع متوسطه دوم نیز در قالب پلیس یار جوان می‌توانند 9 مورد تخلف را به صورت مؤدبانه به خانواده‌ها تذکر دهند.
سرهنگ شیری تصریح کرد: در روز 22 اسفند ماه نیز به صورت نمادین در سطح یکی از مدارس متوسطه اول کرمانشاه مراسمی با حضور همیاران پلیس و پلیس یاران نوجوان و جوان برگزار خواهد شد.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه در طرح ترافیک نوروزی برخورد با تخلفات حادثه ساز در دستور کار قرار می‌گیرد، گفت: از آنجا که ایمنی شهروندان دغدغه پلیس است در این میان با خودروهایی که ایمنی رانندگان را به خطر بیندازند برخورد خواهد شد.
وی با بیان اینکه 17 عنوان تخلف حادثه ساز داریم، ادامه داد: اگر راننده‌ای همزمان مرتکب 2 تخلف حادثه ساز شود خودروی وی به مدت 72 ساعت توقیف خواهد شد.
سرهنگ شیری در پایان از برگزاری رزمایشی برای نمایش آمادگی پلیس در طرح ترافیک نوروز خبر داد و افزود: نیروهای پلیس راهور علاوه بر پوشش ترافیکی معابر شهری با ناهنجاری‌های اجتماعی برخورد می‌کنند و به طور ویژه نسبت به روان سازی ترافیک معابر در سطح تقاطع‌ها، میادین، ورودی شهرها، تفرجگاه‌ها و نوروزگاه‌ها اقدام خواهند کرد.
7458/3033
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.