علی محمد زوراوند روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: همچنین طبق اعلام ایستگاه های هواشناسی گیلانغرب و روانسر، در این شهرستان ها نیز به ترتیب 4 و 2 سانتی متر برف باریده است.
وی افزود: از ساعات اولیه صبح امروز در بسیاری از نقاط استان شاهد بارش برف بودیم ولی هنوز گزارشی از میزان این بارش ها ارسال نشده است.
زواروند خاطرنشان کرد: البته طبق اظهارات عوامل راهداری استان، ارتفاع بارش برف در محور جوانرود - کوزران ارتفاع برف به بیش از 30 سانتی متر رسیده است.
معاون اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه همچنین به بارش باران نیز اشاره کرد و گفت: گیلانغرب با حدود 49 و سرپل ذهاب با 31 میلی متر بیشترین بارش ها را به خود اختصاص دادند.
وی تصریح کرد: گهواره با 25 میلی متر، ازگله با 24 میلی متر، دالاهو با 23 میلی متر، حمیل با 22 و کرمانشاه با 20 میلی متر نیز بارش های خوبی در این مدت داشته اند.
زواروند همچنین با اشاره به کاهش دمای هوا، گفت: این کاهش برای طول روز بین 6 تا هفت درجه نسبت به روز گذشته و برای شب نیز بین چهار تا پنج درجه خواهد بود.
معاون هواشناسی کرمانشاه با بیان اینکه انتظار می رود دمای هوای 15 شهر استان امشب به کمتر از صفر درجه برسد، گفت: اسلام آبادغرب، کنگاور و سنقروکلیایی با دمای چهار درجه زیر صفر سردترین نقاط خواهند بود.
وی همچنین با بیان اینکه دمای امروز شهر کرمانشاه در گرمترین حالت به هفت درجه بالای صفر می رسد، گفت: برای امشب نیز پیش بینی می شود ساکنان مرکز استان دمای سه درجه زیر صفر را تجربه کنند.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.