پایگاه خبری پلیس روز پنجشنبه به نقل از سرهنگ «بهروز فخری» اظهار داشت: به دنبال دریافت گزارشی از سوی پلیس صحنه مبنی بر اینکه یک کامیون حامل کالای قاچاق در یکی از راه های فرعی شهرستان تردد می کند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.
وی ادامه داد: ماموران پلیس با انجام کارهای اطلاعاتی و انجام تحقیقات گسترده توانستند کامیون حامل دام قاچاق را شناسایی و در عملیاتی ضربتی متوقف کنند.
سرهنگ فخری تصریح کرد: در بازرسی از این خودرو 48 راس دام قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به حدود یک میلیارد و 100 میلیون ریال می رسید، کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان صحنه همچنین از دستگیری راننده خودرو و معرفی وی به دستگاه قضائی برای سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.
وی در پایان گفت: پلیس شهرستان صحنه مبارزه با پدیده قاچاق را همواره در اولویت کاری خود قرار داده و تاکنون به نتایج خوبی نیز در این خصوص دست یافته است.

** کشف 700 عدد ساعت قاچاق در کرمانشاه
فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه نیز از کشف 700عدد ساعت مچی قاچاق توسط ماموران پلیس خبر داد و گفت: ماموران یکی از کلانتری های کرمانشاه در حال گشتزنی به یک دستگاه خودرو پژو 405 مشکوک و برای توقیف آن وارد عمل شدند.
سرهنگ حسین براری افزود: راننده خودرو پس از مشاهده ماموران با حرکت در مسیر مخالف اقدام به فرار کرد اما در نهایت پس از مدتی تعقیب و گریز تسلیم شد.
وی تصریح کرد: در بازرسی از این خودرو 700 عدد ساعت مچی با مارک های مختلف که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به 600 میلیون ریال می رسد، کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه همچنین از معرفی راننده دستگیر شده به دستگاه قضائی برای سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.
سرهنگ براری در پایان مبارزه با پدیده قاچاق را از مهمترین برنامه های پلیس کرمانشاه برشمرد.
7458/3033
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.