عزت الله پرنیان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: علیرضا ایزدی وزنه بردار معلول کرمانشاهی است که با نظر کادر فنی به عنوان نماینده دسته 49 کیلوگرم کشورمان به رقابت های مجارستان اعزام می شود.
وی تصریح کرد: کاپ جهانی مجارستان اردیبهشت ماه سال آینده برگزار و تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولان ایران نیز با سه وزنه بردار در دسته های 49 کیلو، 54 کیلو و به اضافه 107 کیلوگرم در این رقابت حضور پیدا می کند.
پرنیان ادامه داد: تیم ملی وزنه برداری معلولان ایران برای آمادگی هرچه بهتر برای شرکت در مسابقات کاپ مجارستان سه مرحله اردوی آمادگی برگزار می کند.
رئیس هیات ورزش های جانبازان و معلولان کرمانشاه گفت: اولین مرحله اردوی آمادگی کشورمان طی روزهای 13 تا 24 اسفند در تهران برگزار می شود.
وی گفت: پس از مسابقات مجارستان، تیم ملی وزنه برداری ایران باید در رقابت های گزینشی پارالمپیک 2020 که اوایل تابستان سال آینده در قزاقستان برگزار می شود، شرکت کند.
پرنیان همچنین از آمادگی ایزدی وزنه بردار جوان کرمانشاهی ابراز رضایت کرد و گفت: وی یکی از شانس داران کسب مدال در مسابقات کاپ جهانی مجارستان است.
رئیس هیات ورزش های جانبازان و معلولان کرمانشاه در پایان یادآور شد: ایزدی تابستان امسال و در رقابت‌های وزنه‌ برداری معلولین قهرمانی آسیا و اقیانوسیه که به میزبانی ژاپن برگزار شد، با مهار وزنه 140 کیلوگرم ضمن شکستن رکورد جوانان جهان و آسیا، به نشان طلا دست یافت.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.