به گزارش ایرنا، امیر رحیمی روز سه شنبه در نشست خبری که به مناسبت تشریح برنامه های نوروز 98 در محل جلسات معاونت خدمات شهری شهرداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: درصدد اجری برنامه های مفرح و بانشاط برای استقبال از بهار در سطح شهر هستیم.
رحیمی اضافه کرد: در برخی مناطق همچون خیابان مدرس، کریدور غربی و شرقی و بلوار تاق بستان از مبلمان جدید شهری استفاده می شود.
وی افزود: همچنین المان های ماندگار برای نوروز امسال تدارک دیده شده که نزدیک به 30 عدد است که به تایید کمیته زیباسازی خواهد رسید و تا آخر سال این المان ها نصب می شوند.
این مسوول اضافه کرد: نورپردازی ویژه میادینی همچون آزادگان، مرکزی، کاشانی و شاهد الهیه در نظر گرفته شده و 2 تقاطع میدان امام حسین(ع) و 9 دی صاحب نورپردازی ویژه تری می شوند.

**طرح پاکسازی شهر از 25 اسفند آغاز می شود
وی از پاکسازی سطح شهر به عنوان یکی دیگر از برنامه ها یاد کرد و گفت: این طرح جهادی که از 25 تا 28 اسفند اجرا می شود که علاوه برپاکسازی با هدف فرهنگ سازی و استقبال بهتر از مسافران نوروزی اجرا می شود و انتظار داریم مردم و ادارات در بخش زیباسازی و پاکسازی در این طرح با ما همکاری کنند.
رحیمی از این مقوله به عنوان یک مطالبه عمومی یاد کرد و افزود: انتظار داریم همه ادارات برای ساماندهی و زیباسازی ساختمان ها و تابلوهای فرسوده اقدام کنند و اگر ادارات نونما شود در زیباسازی شهر موثر است چرا که شهر کرمانشاه دارای 11 هزار هکتار مساحت است و به تنهایی نمی توانیم به نظافت و پاکسازی بپردازیم.
وی با بیان اینکه نزدیک به 900 پاکبان در سطح شهر وجود دارند، افزود: گاه برخی مناطق به دلیل مشکلات کاری و تعداد پرسنل به صورت کامل پاکسازی نمی شود و خواهان همکاری مردم هستیم چراکه اولویت اول خدمات شهری به همکاری مردم در ارتباط است.

**اختصاص سه بوستان برای اسکان مسافران
این مسوول اضافه کرد: سه بوستان در سطح شهر به عنوان کمپ اسکان مسافران درنظر گرفته شده که بوستان شبدیز واقع در کمربندی غربی، بوستان شاهد و بوستان شرقی از آن جمله است که پاره ای خدمات رفاهی همچون آشپزخانه و سرویس بهداشتی در این مناطق در نظر گرفته شده است و مسافران تنها در این بوستان ها اجازه اسکان و برپایی چادر دارند.
وی یادآور شد، برای برقراری امنیت ویژه در این بوستان ها با نیروی انتظامی رایزنی شده و برنامه فرهنگی در این مراکز برگزار می شود و سفره های هفت سین در میادین و مناطق اصلی همچون خروجی میدان شهدا و آزادگان، میدان سپاه پاسداران و غیره نصب می شود.
رحیمی در پایان از در نظر گرفتن چندین مکان برای برپایی بازرچه های نوروز و بسته شدن سه راه نواب خبر داد.
7460/8066
انتهای پیام/*
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.