به گزارش خبرنگار ایرنا؛ هدایت حاتمی روز دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه در تالار بعثت، افزود: تلاش مجموعه مدیریتی استان کرمانشاه استفاده از ظرفیت و پتانسیل بالای بخش کشاورزی برای سکون جمعیت و مهاجرت معکوس از شهرها به روستاهاست.
وی با اشاره به اینکه 5.5 درصد اراضی و 2.2 بارندگی های کشور متعلق به استان کرمانشاه است، گفت: ظرفیت های خوب دیگری از جمله سدهای متعدد، طرح گرمسیری، دسترسی به بازار عراق جزء مزیت های بسیار خوب استان کرمانشاه برای توسعه کشاورزی است.
او کرمانشاه را قطب کشاورزی کشور دانست و گفت: برای توسعه کشاورزی این قطب نیاز به کار و تلاش بیشتری داریم.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه در ادامه خواستار ایجاد زنجیره ارزش و اجرای طرح هایی برای افرایش سطح درامد کشاورزان شد و گفت: ما در مجموعه استانداری به بخش کشاورزی برای تحقق اهدافش کمک می کنیم.
حاتمی از مسئولان وزارت جهاد کشاورزی نیز خواست از طریق اختصاص اعتبارات و امکانات ویژه، به توسعه بخش کشاورزی استان کرمانشاه کمک بیشتری کنند.
او با قدردانی از زحمات خسرو شهبازی و تبریک به رئیس جدید سازمان جهاد کشاورزی، بر کار تیمی مبتنی بر دانش در سازمان جهاد کشاورزی استان تاکید کرد و از رئیس جدید این سازمان خواست با برنامه عمل کند.
وی تاکید کرد که جای کار در سازمان جهاد کشاورزی زیاد است و تلاش های این سازمان باید منجر به رونق اقتصادی و توسعه استان شود.
در این مراسم از زحمات 41 ماهه خسرو شهبازی قدردانی شد و نوربخش حاتمی به عنوان رئیس جدید سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه معرفی شد.
3033/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.