علیرضا سالکی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تیم ابزارسازان درمانگر در رقابت های امسال لیگ دسته یک توانست چهره قابل قبولی از خود به نمایش بگذارد به گونه ای که نوع بازی و رفتار بازیکنان ما بسیار مورد توجه و پسند مسئولان فدراسیون قرار گرفت.
وی افزود: پس از صعود تیم ما به مرحله نهایی رقابت های پلی آف لیگ دسته یک و ارائه بازی های بسیار خوب مقابل تیم میلیاردی کوچین آمل که در نهایت به 2 شکست و یک پیروزی مقابل این تیم انجامید، مسئولان فدراسیون پس از رایزنی هیات بسکتبال استان پذیرفتند که تیم ابزارسازان نیز در مسابقات فصل آینده لیگ برتر حضور داشته باشد.
سالکی تصریح کرد: این موضوع خبر بسیار خوشحال کننده ای نه تنها برای بسکتبال بلکه برای کل ورزش استان است که پس از 40 سال کرمانشاه می تواند در لیگ برتر تیمداری کند.
مدیرعامل باشگاه ابزارسازان درمانگر با قطعی خواندن حضور این تیم در مسابقات فصل آینده لیگ برتر، گفت: هر بازیکنی که بخواهد می تواند در تیم باقی مانده و آن هایی هم که پیشنهاد بهتری از سایر تیم ها دارند در صورت تمایل می توانند رضایتنامه خود را دریافت کرده و از تیم جدا شوند.
وی همچنین در خصوص ادامه فعالیت سرمربی باشگاه ابزارسازان درمانگر نیز گفت: ادامه کار با آقای حسینی خواسته تیم است و فکر می کنم همه بازیکنان تیم نیز خواستار ادامه همکاری ایشان با تیم باشند.
سالکی یادآوری شد: برای مسابقات فصل آینده لیگ برتر باید با سرمربی فعلی تیم به مذاکره بنشینیم و امیدوارم بتوانیم در تفاهمی دوباره این را به هدایت وی روانه مسابقات کنیم چرا که به طور قطع تاثیر زیادی در موفقیت های باشگاه خواهد داشت.
مدیرعامل باشگاه ابزارسازان درمانگر گفت: تیم ما برای حضوری قدرتمندانه در مسابقات لیگ برتر به حمایت مسئولان نیاز دارد چرا که تا اینجا به اندازه توانمان تلاش کرده و توانستیم ضمن صعود به لیگ برتر تعداد تماشاگران این رشته را از 15 نفر به بیش از 2 هزار نفر افزایش دهیم.
وی همچنین از احتمال لغو مسابقه رده بندی بین تیم ابزارسازان درمانگر و نماینده اراک خبر داد و گفت: حریف ما به صورت شفاهی به مسئولان فدراسیون اعلام کرده در این مسابقه حاضر نمی شود.
سالکی گفت: این مسابقه قرار بود اخرهمین هفته برگزار شود که با این شرایط و انصراف تیم اراکی، ابزار سازان درمانگر مقام سومی رقابت های لیگ دسته اول را کسب کرده است.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.