به گزارش خبرنگار ایرنا، ستاد تنظیم بازار ساعت 7 صبح یکشنبه در سرسرای تدبیر استانداری برگزار شد و پس از ارائه گزارش های اولیه از سوی مسئولان دستگاه های مختلف در زمینه توزیع گوشت منجممد، مرغ، میوه و شکر، استاندار کرمانشاه گفت: کالا باید به مقدار کافی تامین و در مراکز عرضه توزیع شود.
هوشنگ بازوند تاکید کرد که نباید مردم چند ساعت در صف بیاستند و بعد دست خالی به منزل برگردند.
وی خواستار اندیشیدن تدابیر لازم از سوی دستگاه های تامین این اقلام در استان شد و گفت: یک هزار تن شکر برای توزیع در بین مردم به استان اختصاص یافته که باید از همین امروز توزیع شود.
مسئولان ادارات کل بهزیستی و کمیته امداد امام (ره) استان کرمانشاه نیز در این جلسه از نحوه توزیع این اقلام به نهادهای حمایتی انتقاد کردند و گفتند: با وجود مکاتبات و رایزنی های متعدد، سهمیه این نهادها به سختی تامین می شود.
مدیرکل کمیته امداد کرمانشاه گفت: برای تهیه گوشت مورد نیاز مددجویان آنقدر اذیت شده ایم که تصمیم به انصراف از دریافت این سهمیه گرفته ایم.
حسین خدرویسی تصریح کرد: دستگاه های تامین و توزیع این کالاها باید سهمیه مورد نیاز نهادهای حمایتی را براساس قوانین و مقررات اختصاص دهند نه اینکه هر بار ما برای دریافت سهمیه باید کلی دوندگی کنیم.
ماندانا مالمیر، معاون مشارکت های مردمی بهزیستی استان نیز با تایید این موارد، گفت: هر بار به مددجویان وعده تامین اقلام یارانه ای می دهیم اما به دلیل اختصاص نیافتن سهمیه، مددجویان دست خالی برمی گردند.

**ابلاغ سهمیه 120 تنی گوشت منجمد
مدیرکل پشتیبانی امور دام استان کرمانشاه در این جلسه به ابلاغ سهمیه 120 تنی گوشت منجمد برای توزیع در استان اشاره کرد و گفت: از این میزان 60 تن ابلاغ شده که 20 تن آن آماده توزیع است و 40 تن دیگر هم تا روز سه شنبه وارد استان می شود.
اسماعیل پرویزی فر افزود: منتظر دریافت کامل 60 تن گوشت منجمد برای توزیع در استان هستیم و به محض رسیدن گوشت به استان آن را در مراکز عرضه توزیع خواهیم کرد.
در این نشست همچنین اعلام شد که یک هزار تن شکر وارد استان شده و آماده توزیع است که استاندار دستور داد از امروز شکر در مراکز عرضه توزیع و نیاز مردم و بازار تامین گردد.

**1600 تن میوه شب عید تامین شده است
مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه نیز از تامین یک هزار تن پرتقال و 600 تن سیب مورد نیاز مردم استان در آستانه عید نوروز اشاره کرد و گفت: شبکه توزیع آماده عرضه این میزان میوه در استان است.
ایرج صفایی، قیمت هر کیلوگرم پرتقال را بین چهار تا پنج هزار تومان و سیب را نیز بین هفت تا هشت هزار تومان اعلام کرد.
او گفت: از 19 اسفند آماده توزیع میوه در استان هستیم
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کرمانشاه نیز در این جلسه گفت: بازار تشنه است و نباید سهمیه هایی که برای توزیع وارد استان می شود را نگه داشت.
هدایت حاتمی با بیان اینکه باید چرخه توزیع را نیز اصلاح کرد، افزود: باید این سهمیه ها به دست افراد نیازمند و مردم برسد و سهمیه نهادهای حمایتی نیز لحاظ شود.
3033/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.