به گزارش ایرنا، وحید قبادی دانا عصر شنبه در نشست شورای اداری بهزیستی استان کرمانشاه بر انجام اقدام های پیشگیرانه همراه با راهکارهای دقیق عملیاتی در حوزه های مختلف تاکید کرد و گفت: طرح های پیشگیری از آسیب های اجتماعی بخصوص بررسی وضعیت کودکان کار و خیابانی و به صورت ریشه ای در شورای اجتماعی مورد بررسی قرار می گیرد.
وی افزود: اجرای طرح توانبخشی مبتنی بر جامعه (cbr) روستایی و همچنین شهری به منظور شناسایی و توانمندسازی معلولان یکی از اقدام های خوب است که باید مورد توجه قرار گیرد.
قبادی دانا اضافه کرد، برای رسیدن به نتایج مطالب باید اقدام های متعهدانه در هر کدام از حوزه ها به تفکیک انجام شود.
رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اجرای طرح مالی خرد از طریق تشکیل گروه های همیار زنان به منظور اشتغال زایی آنها، گفت: این طرح می تواند با کمترین اعتبار نتایج خوبی داشته باشد.
این مقام مسئول از پیگیری وضعیت مددجویان مناطق زلزله زده طبق تعهدات مدیران قبلی و به اتمام رساندن آنها خبر داد.
قبادی دانا معاون وزیر رفاه و رئیس سازمان بهزیستی امروز به منظور شرکت در مراسم معارفه مدیرکل جدید بهزیستی استان کرمانشاه با استقبال معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه، معاونین و مسئولان بهزیستی استان وارد کرمانشاه شد.
شرکت در جلسه شورای اداری بهزیستی، دیدار با سازمان‌های مردم نهاد، بازدید از کارگاه فرهنگی هنری معلولان «ویرا» از دیگر برنامه های سفر یک روزه قبادی دانا به کرمانشاه است.
7460/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.