ناصر محمدصالحی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مهدی خدابخشی نماینده وزن 84 کیلوگرم کشورمان پس از یک دور استراحت، در مبارزه اول 4 بر صفر حریفی از سوئیس را شکست داد و سپس برابر کاراته کایی از روسیه 4 بر صفر پیروز شد.
وی افزود: خدابخشی در مبارزه سوم خود توانست در دیداری سخت و نزدیک یک بر صفر مقابل ورزشکار بلاروسی پیروز شود و سپس در مسابقه چهارم با حساب 4 بر صفر از سد کاراته کایی از فرانسه گذشت.
وی ادامه داد: این کاراته کا کرمانشاهی در پنجمین مسابقه خود با حساب 5 بر صفر حریف اوکراینی را از پیش رو برداشت و سپس با برتری 3 بر صفر مقابل کاراته کایی از آذربایجان در مرحله نیمه نهایی موفق شد به فینال صعود کند.
رئیس هیات کاراته کرمانشاه تصریح کرد: خدابخشی برای کسب مدال طلا فردا (یکشنبه) با ورزشکاری از کشور ترکیه مسابقه خواهد داد.
وی همچنین در خصوص مسابقات سامان حیدری دیگر کاراته کا کرمانشاهی حاضر در لیگ جهانی که یکی از نمایندگان وزن 84+ کیلوگرم ایران است اشاره و اظهار داشت: وی در مسابقه اول خود 7 بر صفر مقابل کاراته کایی از هندوستان صاحب برتری شد.
محمدصالحی افزود: این کاراته کا در مسابقه دوم خود 2 بر صفر ورزشکاری از بوسنی را شکست داد و سپس در دیدار سوم پس از تساوی 2 بر 2 مقابل حریف قزاقستانی، با استفاده از قانون سنشو پیروز میدان اعلام شد.
رئیس هیات کاراته کرمانشاه با اشاره به اینکه حیدری در مسابقه چهارم خود 10 بر 4 نتیجه را به حریف آذربایجانی واگذار کرد، افزود: وی در جدول شانس مجدد ابتدا برابر حریف فرانسوی 4 بر یک پیروز و در دور بعد با توجه به عدم حضور ورزشکار اکوادری پیروز اعلام و به دیدار رده بندی راه یافت.
وی در ادامه به مسابقات احسان حیدری کاراته کا کرمانشاهی وزن 84- کیلوگرم نیز اشاره کرد و گفت: ملی پوش کشورمان ابتدا 2 بر صفر نماینده اوکراین را از پیش رو برداشت اما در مبارزه دوم پس از تساوی 2 بر 2 مقابل حریفی از ایتالیا به خاطر قانون سنشو مغلوب شد.
محمدصالحی یادآوری کرد: در ادامه رقابت ها و با باخت کاراته کا ایتالیایی و نرسیدن وی به فینال، حیدری نیز از گردونه مسابقات کنار رفت.
رئیس هیات کاراته کرمانشاه گفت: سعید احمدی یکی دیگر از کاراته کاهای کرمانشاهی حاضر در لیگ جهانی و نماینده وزن 75- کیلوگرم ایران است که امروز پس از استراحت در دور نخست در مرحله بعد باید به مصاف برنده ایتالیا و دانمارک برود.
وی در پایان گفت: دیدارهای فینال و رده بندی مسابقات لیگ جهانی اتریش ظهر و عصر فردا (یکشنبه - 12 اسفند) برگزار خواهد شد.
مسابقات لیگ جهانی کاراته با شرکت بیش از 2 هزار و 50 ورزشکار از 99 کشور طی روزهای 10 تا 12 اسفند برگزار می شود.
7458/3033
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.