به گزارش خبرنگار ایرنا؛ منوچهر فخری روز شنبه در نشست شهرداران استان کرمانشاه با حضور استاندار کرمانشاه در سرسرای تدبیر استانداری، از شهرداران خواست یک نگاه برنامه محور به مسائل مدیریت شهری داشته باشند و سیستمی فکر کنند.
او خواستار طراحی سیستمی با برنامه برای مدیریت شهری از سوی شهرداران شد و گفت: همه شهرداری ها باید برنامه کوتاه، بلند و میان مدت داشته باشند کمه متاسفانه اکنون هیچ کدام از شهرداری های استان هیچ برنامه ای ندارند.
مدیرکل دفتر امور شهری استانداری کرمانشاه در ادامه مدیریت شهری را یک علم مهم دانست و گفت: مدیریت شهری تلفیقی از علوم اقتصاد، هنر، سیاست، فرهنگی، اجتماعی و عمران و آبادانی است.
فخری با بیان اینکه اکنون سیستم حاکم بر مجموعه شهرداری های استان کرمانشاه سلیقه ای است تا سیستمی، افزود: باتوجه به تعاملات و تعارضاتی که بین اعضای شورای اسلامی و شهرداران وجود دارد هر کدام به دنبال به کرسی نشاندن حرف خود هستند و این موضوع به دلیل نبود برنامه به وجود می آید.
وی یادآوروی کرد که اگر شهرداری ها برنامه داشته باشند و براساس آن عمل کنند دیگر اختلاف سلیقه به وجود نمی آید.
مدیرکل دفتر امور شهری استانداری کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود از تلاش های استاندار کرمانشاه در کمک به شهرداری های استان قدردانی کرد و گفت: برخی از پروژه های مهم استان از جمله تبدیل کرمانشاه به کلانشهر، تعیین تکلیف تله کابین تاق بستان، کمک به شهردارای های مناطق زلزله و دیگر موارد با کمک استاندار کرمانشاه اجرایی شد.
فخری همچنین با اشاره به نزدیکی به تعطیلات نوروز، از شهرداران خواست در راستای زیباسازی و بهسازی فضای شهر تلاش کنند.
استان کرمانشاه 2 میلیون نفر جمعیت ساکن در 34 شهر و 2 هزار و 622 روستا دارد.
3033/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.