به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین علی ملکی در خطبه های نماز جمعه با اشاره دیدار هفته گذشته بشار اسد رییس جمهوری سوریه با رهبر معظم انقلاب اسلامی افزود: در این دیدار شاهد تواضع و خوشحالی بشار اسد با ولی امر مسلمانان جهان بودیم.
وی اظهار داشت: همچنین شاهد سفر پوتین رییس جمهوری روسیه در اسراییل غاصب بودیم که نتانیاهو رییس جمهوری غاصب اسراییل در دیدار با او گفت که ما اجازه حضور جمهوری اسلامی ایران در سوریه را نمی دهیم.
خطیب جمعه قصرشیرین گفت: ما با اجازه پوتین رییس جمهوری روسیه به سوریه نرفته ایم که با اجازه آن ها بیرون بیاییم بلکه ایران اسلامی به خواست ملت سوریه به این کشور رفته تا از مظلومیت و کشتار آن ها جلوگیری کند.
حجت الاسلام ملکی اضافه کرد: سران رژیم غاصب اسراییل، حضور ایران در سوریه را محاصره اسراییل در مرزهایشان می دانند این یعنی حضور موشک های ایران اسلامی به سمت کفار اسراییل و با یک اشاره رهبر معظم انقلاب، اسراییل با خاک یکسان می شود.
وی در ادامه گفت: رژیم غاصب اسراییل با حضور نیروهای داعش در سوریه مشکل نداشت چون داعش را خودشان خلق کرده و پرورش داده اند.
وی در ادامه با اشاره به روز احسان و نیکوکاری گفت: این روز، روزی بزرگ برای همه ملت ایران است، چون قلب های خانواده مستمند با دستان خانواده های دیگر شاد می شود تا در آستانه عید نوروز شادی مهمان خانواده های آن ها و خنده بر لبان کودکان نیازمند می نشیند.
وی همچنین با اشاره به روز درختکاری اظهار داشت: سنت حسنه درختکاری یعنی هوایی پاک و عاری از آلودگی و ریزگرد از این رو همه باید در راستای انجام این سنت نیکو تلاش کنند.
قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از 27 هزار تن جمعیت دارد.
3012/8066/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.