به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم های زاگرس و ذوب آهن در حالی با یکدیگر پیکار می کنند که تقریبا این مسابقه برای هردو تیم تشریفاتی است و تاثیر چندانی در جابه جایی رتبه آن ها ندارد.
از یک سو تیم زاگرس اسلام آبادغرب با برتری هفته گذشته مقابل سربداران سبزوار نایب قهرمانی و کسب سهمیه آسیایی خود را مسجل کرد و تفپقریبا امیدی هم به قهرمانی ندارد.
از سوی دیگر تیم ذوب آهن اصفهان نیز که در میانه جدول قرار دارد نیز نه شانسی برای حضور در رده های بالایی جدول را دارد و نه خطر سقوط این تیم را تهدید می کند.
تیم زاگرس تنها در یک صورت می تواند قهرمان شود که سپاهان دیگر تیم اصفهانی با 11 گل اختلاف در مسابقه مقابل نیروی زمینی کازرون شکست بخورد و از سوی دیگر نیز خود آن ها بتوانند با همین تفاضل گل بر ذوب آهن غلبه کنند که تا حدودی بعید به نظر می رسد.

** سطح فنی بازیکنان اصلی و ذخیره زاگرس در یک سطح است
مدیرعامل باشگاه زاگرس اسلام آبادغرب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از همان ابتدای فصل تیم را به گونه ای بستیم که بازیکنان اصلی و ذخیره تقریبا در یک سطح قرار داشته باشند تا در صورت مصدومیت و یا محرومیت بازیکنان اصلی به مشکل مواجه نشویم.
سجاد اعظم با اشاره به محرومیت سه بازیکن تیم زاگرس، گفت: به دنبال حوادث رخ داده در مسابقه برابر فراز بام دهدشت سه بازیکن اصلی ما به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم محکوم شدند که این محکومیت در بازی برابر ذوب آهن اعمال می شود.
وی تصریح کرد: نبود علی اعظم، مسلم کاظمی و حمیدرضا حسنوند سه بازیکن تیم زاگرس قطعا در کیفیت بازی تیم اثرگذار خواهد بود اما در حدی نیست که بخواهد باعث تسلیم شدن تیم ما بشود.
مدیرعامل باشگاه زاگرس اسلام آبادغرب گفت: در طول این فصل بازیکنان ما همه باهم متحد و همدل زیر نظر کادر فنی تمرین کردند و خوشبختانه همه اعضای تیم آماده و سرحال قصد دارند در آخرین مسابقه فصل نیز سربلند بیرون آمده و با پیروزی رقابت ها را به پایان برسانند.
اعظم در پایان گفت: مقاتبل ذوب آهن نیز بازیکنان ما فقط به پیروزی فکر می کنند تا نشان دهند انسجام تیمی آن ها با نبودن چند بازیکن دچار تزلزل نمی شود.
دیدار تیم های زاگرس اسلام آبادغرب و ذوب آهن اصفهان عصر امروز (جمعه - 10 اسفند) در اصفهان برگزار می شود.
در پایان هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور تیم های سپاهان اصفهان با 26 امتیاز، زاگرس اسلام آبادغرب با 24 و نیروی زمینی کازرون با 22 امتیاز به ترتیب در رده های اول تا سوم قرار گرفته اند.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.