به گزارش خبرنگار ایرنا، نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی جمعه شب در این آیین در سخنانی با تجلیل از ایثارگری های شهدا و رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس، گفت: مادران و همسران شهدا، قهرمانان واقعی این سرزمین، اسوه های صبر و مقاومتی هستند که با تقدیم فرزندان و همسران خود برای دفاع از کیان اسلامی رشادت های بزرگی انجام داده اند.
فرهاد تجری اظهار داشت: آرامش و امنیت امروز کشور مدیون و مرهون شهیدانی است که جان خود را فدای ارزش های انقلاب اسلامی کرده اند و در این راه خطیر همسران و مادران این شهدا نقش آفرینی بزرگی را داشته اند.
وی اظهار کرد: همسران و مادران شهدا امروز در منازل خود دغدغه به ثمر نشستن خون عزیزانشان را دارند و از این رو ما وظیفه داریم که همیشه به یاد آن ها باشیم و از زحمات آن ها که متحمل رنج های بسیاری شده اند، تجلیل کنیم.
نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی گفت: مادران و همسران شهدا با الهام از ائمه معصومین و حضرت زینب (س) الگوی عملی در صبوری و ایستادگی محسوب می شوند.
وی گفت: انقلاب اسلامی مدیون خون شهداست و امروز تجلیل از شهدا و خانواده آنان، وظیفه همه ما است که باید به آن عمل کنیم.
در پایان این مراسم از 100 تن از مادران و همسران شهدا با اهدای هدایا و لوح سپاس تجلیل شد.
قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از 27 هزار تن جمعیت دارد و در اوایل جنگ تحمیلی در اشغال متجاوزان بعثی بود، این شهرستان در هشت سال دفاع مقدس بیش از 870 شهید تقدیم نظام اسلامی کرد که قبور مطهر تعداد زیادی از این شهدا در سایر شهرهای استان کرمانشاه است.
3012/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.