به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام علی اکبر صوفی روز سه شنبه در سفر به قصرشیرین و دیدار با امام جمعه این سهرستان در دفتر امام جمعه با تبریک میلاد باسعادت حضرت فاطمه (س) افزود: با وجود ناامنی های آن سوی مرزهای جمهوری اسلامی ایران، هم اکنون امنیت بسیار خوبی در کشور برقرار است و این امنیت با تلاش مرزبانان همیشه بیدار حاصل شده است.
وی اظهار داشت: هدف از سفر به قصرشیرین و حضور در میان مرزبانان، قدردانی از زحمات همکاران ما در مرزها و بخصوص مرزهای غربی استان کرمانشاه است که باعث ایجاد چنین آرامشی شده اند.
امام جمعه قصرشیرین نیز گفت: مرزبانی یک جایگاهی مقدس است و هم اکنون به یمن حضور مرزبانان به عنوان حافظان دین خدا، امنیت در نوار مرزهای قصرشیرین به بهترین شکل برقرار است.
حجت الاسلام علی ملکی افزود: مرزهای جمهوری اسلامی ایران آبروی اسلام و مسلمانان است زیرا این نظام با امنیت کامل همچون گلستانی در منطقه ناامن خاورمیانه هم اکنون می درخشد.
وی اظهار داشت: حفاظت از جان مسلمانان و امنیت کشور در دستان مرزبانان و نیروهای مسلح است زیرا مرزبانان مجاهدان فی سبیل الله هستند که با تمام وجود برای دفاع از این سرزمین جان خود را به خطر می اندازند.
امام جمعه قصرشیرین در ادامه از تلاش روحانیت و نیروهای عقیدتی برای انجام تبلیغات دینی در بین نیروهای مرزبانی قدردانی کرد و گفت: با تلاش همه مرزبانان امروز تمامی ابرقدرتان دنیا به وجود امنیت بسیار خوب ایران اسلامی اعتراف کرده اند.
قصرشیرین در غرب استان کرمانشاه با بیش از 27 هزار تن جمعیت و 186 کیلومتر مرز با عراق، دارای 2 مرز رسمی و فعال خسروی و پرویزخان است که اولی هم مرز با بخش حکومت مرکزی و دومی هم مرز با اقلیم کردستان عراق است.
مرز خسروی در 20 کیلومتری قصرشیرین دارای بزرگترین پایانه بین المللی خاورمیانه است.
3012/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.