به گزارش ایرنا، پژمان امجدیان روز سه شنبه در مراسم گرامیداشت میلاد حضرت زهرا(س) و گرامیداشت مقام زن و مادر که در تالار وحدت روانسر برگزار شد افزود: امروز بانوان با تکیه بر توانمندی های و استعدادهایی که دارند و با توجه به بهبود شرایط حضور آنان در جامعه، نقش موثری در توسعه همه جانبه کشور ایفا می کنند.
وی تصریح کرد: زنان توانمندی های خود را در بخش‌ها و عرصه‌های مختلف به اثبات رسانده‌اند و امروز خوشبختانه شاهد توجه بیشتر به پتانسیل این بخش تاثیرگذار از سوی دولتمردان هستیم.
معاون فرماندار روانسر ادامه داد: فضا برای حضور بیشتر زنان در عرصه های اجتماعی، سیاسی و مدیریتی در دولت تدبیر و امید فراهم شده که این امر موجب افزایش بهره وری در جامعه خواهد شد.
امجدیان اضافه کرد: دولت تدبیر و امید شرایط را برای حضور زنان در جامعه تسهیل کرده و جامعه اکنون به مشارکت زنان در عرصه‌های مدیریتی اجرایی و اجتماعی اعتماد دارد.
وی اهل بیت و حضرت فاطمه زهرا (س) را اسوه و الگوی برتر تمام مسلمانان در تمام دوران ها دانست و اظهار کرد: اسلام برخلاف مکاتب غربی که نگاه ابزاری به زن دارند، زن را به عنوان رکن اصلی خانواده و جامعه سالم می داند و نگاه اسلام به زن، نگاهی جامع و دربرگیرنده ارزش های الهی و منطق انسانی است.
در پایان این مراسم از تعدادی از بانوان موفق روانسری و بانوان برتر ادارات و ارگان های شهرستان روانسر با اهدا لوح و هدایایی قدردانی شد.
شهرستان روانسر با 47 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.
7455/8066
.
.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.