به گزارش ایرنا؛ جهانبهخش حیدری روز دوشنبه در جمع دهیاران این شهرستان افزود: دهیاران باید در جایگاه مدیر اجرایی روستاها درصدد جلب و جذب مشارکت های مردمی برای کمک به سازندگی و توسعه روستاها با هدف تقویت زیرساخت های مورد نیاز به منظور ایجاد امکانات برای رفاه حال عمومی اهالی ساکن روستاها باشند و فعالیت نمایند.
وی ابراز داشت: دهیاران در کنار اعضای شوراهای اسلامی روستاها باید نقش محوری در وفاق و وحدت اجتماعی در روستاها داشته باشند تا با اعتماد سازی و همراهی، زمینه حمایت مردم را برای خدمت بهتر و ببشتر داشته باشند.
فرماندار دالاهو در ادامه سخنان خود اظهار داشت: یکی از مسئولیت های خطیر دهیاران توجه به مبلمان و نگاه زیباشناختی به سیمای روستاها می باشد که باید این مهم با مشارکت مردم برای تحقق آن تلاش نمایند.
حیدری افزود: فضاسازی محیط عمومی روستاها با ایجاد فضاهای سبز و از جمله التفات به رسم ارزشمند درختکاری، می تواند در راستای امر زیباسازی روستاها موثر و تعیین کننده باشد.
وی نگهداری و مراقبت از امکانات و زیرساخت های روستاها بوسیله مردم و دهیاران را یادآور شد و از دهیاران خواست در این زمینه فعال و کوشا باشند.
در پایان این جلسه به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن از دهیاران زن تجلیل به عمل آمد.
شهرستان دالاهو با 36 هزار نفر جمعیت دارای 100 دهیاری می باشد که هفت نفر از آنها زن می باشند.
3033/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.