مسعود همتی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان جریمه برای 800 پرونده قاچاق سوخت و سایر کالاها از سوی تعزیزات حکومتی غرب استان کرمانشاه صادر است.
وی اظهار داشت: با تلاش ماموران هنگ مرزی و ستاد مقابله با قاچاق در قصرشیرین 600 هزار لیتر سوخت کشف و ضبط شده که به شرکت فرآورده های نفتی تحویل شده است.
رییس اداره تعزیرات حکومتی قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب گفت: تعزیرات حکومتی یک مرجع نظارتی و رسیدگی است و در چارچوب قانون با پرونده های قاچاق و واحدهای صنفی متخلف بدون هیچ گونه چشم پوشی برخورد می کند.
فرماندار قصرشیرین نیز به خبرنگار ایرنا گفت: با توجه به افزایش بی رویه قاچاق سوخت در مرزهای کشور و در قصرشیرین، برخورد با افرادی که مبادرت به عرضه سوخت خارج از شبکه و فروش آن به عراقی ها می کنند، در دستور کار شورای تامین این شهرستان است.
مرادعلی تاتار از قشرهای مختلف مردم خواست با هدف تامین و گسترش امنیت و مقابله با قاچاق کالا و جلوگیری از هدررفت سرمایه ملی، هرگونه موارد مشکوک را به مسئولان اطلاع دهند تا در کمترین زمان رسیدگی شود.
شهرستان مرزی قصرشیرین با بیش از 27 هزار تن جمعیت در غرب کرمانشاه با عراق 186 کیلومتر مرز دارد که در امتداد این مرز ، 2 معبر رسمی پرویزخان و خسروی قرار دارد که مبادلات اقتصادی، تجاری و صادرات کالا به اقلیم کردستان و حکومت مرکزی عراق از این 2 مرز انجام می شود.
3012/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.