به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین علی ملکی روز یکشنبه در جلسه ستاد احسان و نیکوکاری قصرشیرین در دفتر امام جمعه با اشاره به فرا رسیدن عید نوروز افزود: باید تلاش کنیم که با دستگیری از فقرا و نیازمندان در ایام پایانی سال بتوانیم شادی را مهمان این خانواده ها کنیم.
وی اظهار داشت: فضای همدلی در بین مردم و مسئولان قصرشیرین حاکم است از این رو از مردم نوع دوست و نیک اندیش شهرستان می خواهیم تا در هفته احسان و نیکوکاری مستمندان و محرومان را از یاد نبرند.
امام جمعه قصرشیرین گفت:نگاه ویژه امام خمینی (ره) به نیازمندان موجب تشکیل کمیته امداد و بنیاد مستضعفان در اوایل پیروزی انقلاب شد و ما نیز باید با تاسی از بزرگان در حمایت و دستگیری از نیازمندان به اندازه توان خود گام برداریم.
رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) قصرشیرین نیز گفت: پارسال در جشن احسان و نیکوکاری 175 میلیون تومان کمک نقدی از سوی خیران جمع آوری و بین نیازمندان تقسیم شد که تلاش بر این است امسال با حس نوع دوستی مردم فهیم قصرشیرین کمک های جمع آوری شده به 300 میلیون تومان برسد.
وی از استقرار 17 پایگاه در مدارس و سه پایگاه در سطح شهر برای جمع آوری کمک های مردمی درجشن احسان و نیکوکاری امسال در آستانه عید نوروز خبرداد.
قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از 27 هزار تن جمعیت دارد که 2 هزار و 651 تن از جمعیت این شهرستان از خدمت های حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) بهره مندند.
3012/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.