به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار «منوچهر امان اللهی» روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این تعداد دام قاچاق طی 24 ساعت اخیر و در 2 عملیات جداگانه کشف شد.
وی ادامه داد: در ماموریت نخست، ماموران پلیس شهر ماهیدشت پس از اطلاع از اینکه عده ای قاچاقچی در حال انتقال و جابه جایی تعداد زیادی دام قاچاق هستند، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.
سردار امان اللهی خاطرنشان کرد: ماموران پس از کسب مجوز قضائی، چهار دستگاه کامیون حامل دام قاچاق را شناسایی و در عملیاتی ضربتی موفق به توقیف آن ها شدند.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یادآوری کرد: در بازرسی از خودروهای قاچاقچیان، 524 راس دام قاچاق شامل 516 راس گوسفند و هشت راس بره که طبق نظر کارشناسان ارزش آن ها به 13 میلیارد ریال می رسید، کشف شد.
وی از دستگیری چهار متهم در این رابطه خبر داد و گفت: این افراد قصد انتقال دام های قاچاق به نقاط مرزی و سپس خروج آن ها از کشور را داشتند.

**کشف 12راس گاو و گوساله قاچاق
سردار امان اللهی در ادامه و با اشاره به ماموریت دوم پلیس شهر ماهیدشت، گفت: ماموران در حال گشت زنی بودند که به یک کامیون حامل چندین راس گاو و گوساله مشکوک شده و پس از مدتی تعقیب و گریز آن را متوقف کردند.
رئیس پلیس استان کرمانشاه تصریح کرد: در بازرسی از این کامیون، 10 راس گاو و 2 راس گوساله قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن ها به پنج میلیارد ریال می رسید، کشف شد.
وی همچنین با اشاره به دستگیری راننده کامیون، از معرفی وی و چهار قاچاقچی دیگر به دستگاه قضائی برای سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد.
سردار امان اللهی در پایان مبارزه با پدیده قاچاق به عنوان یکی از عوامل برهم زننده نظم اقتصادی را از جمله ماموریت های همیشگی پلیس کرمانشاه برشمرد.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.