به گزارش خبرنگار ایرنا، متن نامه «ماریا دوتسنکو» به دکتر سید ضیاء هاشمی مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی به شرح زیر است:
احتراما به استحضار می رساند پیرو برگزاری موفق نمایشگاه عکس و اسناد تاریخی همکاری سازمان ملل متحد و ایران با همکاری خبرگزاری جمهوری اسلامی در شهرهای شیراز، بوشهر، خرم آباد، اراک، زاهدان، سنندج، یزد و تبریز نمایشگاه مذکور با تلاش دفتر نمایندگی ایرنا در کرمانشاه در تالار میرزا رضای کلهر مجتمع فرهنگی شهید آوینی شهر کرمانشاه با حضور مقامات استان و اینجانب در تاریخ دوشنبه ۲۶ دی ماه افتتاح گردید.
موقع را مغتنم شمرده از خبرگزاری جمهوری اسلامی به ویژه زحمت جناب آقای علی مولوی ریاست محترم دفتر نمایندگی خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز کرمانشاه و همکاران ایشان جناب آقای بهمن زارعی عکاس محترم ایرنا، جناب آقای عبدالله الماسی خبرنگار محترم ایرنا، جناب آقای فرزاد نویدی خبرنگار محترم ایرنا و جناب آقای عبادالله آذرگون خبرنگار محترم ایرنا، همچنین جناب آقای مهدی کیان، مدیرکل محترم محصولات خبری و همکاران ایشان سرکار خانم پلاسید و جناب آقای قطبی که در برگزاری نمایشگاه تلاش نمودند، کمال تشکر را می نماید.
شایان ذکر است انعکاس خوب و قابل توجهی از برپایی این نمایشگاه در سطح استان صورت گرفت.
امید است با همت عزیزان خبرگزاری این نمایشگاه در سایر مراکز استان ها نیز به بهترین نحو برگزار گردد تا ایرانیان بیشتری از همکاری های ایران و سازمان ملل متحد در زمینه اشاعه صلح، امنیت بین المللی و توسعه در بیش از ۷۰ سال گذشته آگاه گردند.'
به گزارش ایرنا، 'نمایشگاه عکس و اسناد تاریخی همکاری سازمان ملل متحد و ایران' به همت خبرگزاری ایرنای مرکز کرمانشاه و مرکز اطلاعات سازمان ملل از 24 تا ۳۰ دی ماه 97 در مجتمع شهید آوینی کرمانشاه برگزار شد.
آیین گشایش این نمایشگاه با حضور خانم ماریا دوتسنکو، محمدابراهیم الهی‌تبار معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه، مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، حج و زیارت، کتابخانه های عمومی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و جمعی از مسئولان برگزار شد.
در نمایشگاه عکس و اسناد تاریخی همکاری سازمان ملل متحد و ایران 70 قطعه از عکس های ایرنا، سازمان ملل و وزارت خارجه جمهوری اسلامی از همکاری ده‌ها ساله ایران و سازمان ملل به نمایش درآمد که بازتاب مناسبی در رسانه‌ها و فضای استان کرمانشاه داشت و با استقبال خوبی از سوی مردم مواجه شد.
این نمایشگاه با هدف اطلاع رسانی در مورد حضور و همکاری ایران به عنوان کشوری دوستدار صلح در سازمان های بین المللی از زمان تاسیس جامعه ملل و سازمان ملل متحد دایر شد.
دوتسنکو در سفر یک روزه خود به کرمانشاه با هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه و اساتید فعال معاونت امور بین الملل دانشگاه رازی دیدار و گفتگو کرد و چند اثر تاریخی مهم استان کرمانشاه را از نزدیک دید.
سازمان ملل متحد سال 1945 میلادی تاسیس و جایگزین جامعه ملل شد، این سازمان توسط 51 کشور تاسیس و سال 2011 میلادی، 193 کشور عضو داشت، اعضای آن تقریبا شامل همه کشورهای مستقلی است که از نظر بین‌المللی به رسمیت شناخته شده ‌اند.
7444/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.