علیرضا سالکی جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مسابقه امروز از حساسیت زیادی برخوردار بود و خوشبختانه بازیکنان ما توانستند با هماهنگی و جنگندگی خوبی که داشتند حریف خود را شکست دهند.
وی افزود: بازیکنان تیم ما از همان ابتدا بسیار هجومی بازی می کردند و با توپ ربایی و خلق موقعیت سعی در گرفتن امتیاز و پیش افتادن از حریف را داشتند که خوشبختانه این اتفاق افتاد و توانستیم با 10 امتیاز اختلاف حریف قدرتمند خود را شکست دهیم.
سالکی تصریح کرد: آنچه که بیش از همه به چشم می آمد بازی روانتر بازیکنان تیم ابزارسازان درمانگر نسبت به مسابقه قبلی برابر اکسون بود و از آن فشار روانی و استرس خبری نبود که همین امر سبب شد تا تیم ما به راحتی حریفش را شکست دهد.
مدیرعامل باشگاه ابزارسازان درمانگر ادامه داد: این روند بازی من و همه طرفداران تیم که در سالن حضور داشتند را امیدوار کرد که می تواند با ارائه همین نمایش در دیدار برگشت نیز پیروز و جواز صعود به لیگ برتر را کسب کند.
وی گفت: بازیکنان ما یک سروگردان از حریف آملی بالاتر بودند و نشان دادند شایسته صعود به لیگ برتر و حضور در جمع بزرگان بسکتبال کشور هستند، اتفاقی که آرزو می کنم رخ دهد تا بسکتبال کرمانشاه پس از 40 سال شاهد یک اتفاق بزرگ باشد.
سالکی افزود: صعود ما به لیگ برتر بسکتبال کشور اتفاق بزرگی برای ورزش استان و عیدی خوبی به مردم صبور و نجیب کرمانشاه خواهد بود.
مدیرعامل باشگاه ابزارسازان درمانگر در پایان و با بیان اینکه حضور بیش از یک هزار و 500 هوادار در سالن نقش بسیار مهمی در موفقیت این تیم ایفا کرد، گفت: باید صمیمانه از تک تک طرفداران پرشور و فهیم باشگاه قدردانی کنم که با حضور گرم خود روحیه بازیکنان را چند برابر کرده و زمینه پیروزی مقابل حریف قدرزتمند آملی را فراهم کردند.
تیم ابزارسازان درمانگر کرمانشاه عصر امروز (جمعه) توانست در دیدار نخست مرحله نهایی پلی آف رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور با حساب 85 بر 75 از سد کوچین آمل بگذرد.
دیدار دوم نمایندگان بسکتبال کرمانشاه و تهران پنجشنبه هفته آینده (9 اسفند) در تهران برگزار و تیم ابزارسازان در صورت پیروزی مجدد جواز حضور در رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور را کسب می کند، در صورت پیروزی تیم کوچین هم مسابقه سوم برای مشخص شدن تیم صعود کننده برگزار خواهد شد.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.