به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام علی ملکی در خطبه های نماز جمعه این هفته قصرشیرین با اشاره به جنایت راننده وهابی عربستانی که اقدام به بریدن گلوی طفل 6 ساله غیر وهابی عربستانی در مقابل چشمان مادرش کرد، افزود: این شخص ملعون در واقع تفکرات وهابیت و سران آل سعود کافر را در عمل نشان داد.
وی با اشاره به سکوت مدافعان دروغین حقوق بشر در مقابل این گونه جنایات اظهار داشت: آل سعود چون بودجه سازمان ملل و مدافعان ضد حقوق بشری سازمان دروغین حقوق بشر را تامین می کند، هر اقدام جنایت آمیزی را می تواند انجام دهد و هزاران مسلمانان شیعه و سنی دارای تفکر غیر وهابیت را قتل عام کرده است و کسی در برابر اعمال شنیع آن ها سخنی نگفته است.
خطیب جمعه قصرشیرین گفت: اکنون وظیفه ما ملت جمهوری اسلامی ایران به عنوان تنها نظامی که اسلام واقعی را در دنیا اجرا می کند این است که جنایات آل سعود را به تمام دنیا معرفی کنیم و با تمام توان خود برای تقویت نظام دینی خود به رهبری ولی امر مسلمانان جهان تلاش کنیم.
حجت الاسلام ملکی در ادامه رحلت آیت الله مومن عضو خبرگان رهبری را تسلیت گفت و افزود: ایشان خدمات ارزنده ای را در طول حیات مبارکشان به نظام جمهوری اسلامی داشته اند و درگذشت این عالم ربانی ضایعه ای دردناک برای جهان اسلام است.
قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از 27 هزار تن جمعیت دارد.
3012/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.